اخبار حوادث امروز هفدهم فروردین ماه ۹۹؛

از واژگونی خودرو در خرمشهر تادستگیری سارق اموال عمومی

مهم‌ترین حوادث امروز (هفدهم فروردین سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (هفدهم فروردین ماه سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

واژگونی خودرو (پژو پارس) ، واقع در پل راه آهن 

شهرام بختیاری مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، گفت:طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ یک مورد واژگونی خودرو (پژو پارس) ، واقع در پل راه آهن  اطلاع داده شد، که بلافاصله ۲ تیم عملیاتی امداد و نجات و اطفاء از ایستگاه شماره ۱(مرکزی) و یک تیم اطفایی از ایستگاه شماره ۴(اروند ) به محل حادثه اعزام شدند.

واژگونی خودرو در خرمشهر

او با بیان اینکه  آتش نشانان ضمن انجام اقدامات پیشگیرانه، با استفاده از تجهیزات هیدرولیک مخصوص نجات و با برش دادن بدنه ی خودرو توانستند افراد داخل خودرو را به سرعت نجات دهند و خارج کنند، افزود:متاسفانه این حادثه ۲ مصدوم داشت ، که تحویل عوامل اورژانس  شد.       

    دستگیری سارق اموال عمومی در روستای رمیله

سرهنگ شاپور احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: نیرو‌های گشت رضویون حوزه بسیج شهدای ذوالفقاری آبادان موفق به دستگیری سارق اموال عمومی در روستای رمیله و کشف و ضبط خودرو سرقتی شدند.

او با اشاره به اجرای گشت‌های منظم و کنترل اماکن عمومی با هدف ایجاد امنیت اظهار کرد: نیرو‌های گشت رضویون حوزه بسیج شهدای ذوالفقاری، موفق به دستگیری سارق سابقه دار با هویت معلوم در حین ارتکاب سرقت اموال عمومی شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان افزود: فرد سارق به همراه یک دستگاه دوچرخه و وسایل مورد استفاده در سرقت که همگی آن‌ها نیز سرقتی بودند، پس از تنظیم صورتجلسه‌ای به ماموران کلانتری محل تحویل شد.

سرهنگ احمدی تصریح کرد: نیرو‌های گشت رضویون حوزه بسیج شهدای ذوالفقاری همچنین در ادامه اجرای ماموریت شان متوجه وجود یک دستگاه خودروی پراید سفید که درب‌های آن باز و وسایل درون آن مورد سرقت قرار گرفته بود، شدند، خودرو طی صورت جلسه‌ای به کلانتری تحویل شد و آنان نیز خودرو را به مالک اش تحویل دادند.

               

 

         

 انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.