ترمیم افزون بر ۵۶۴ متر مربع از علائم ایمنی در محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از ترمیم افزون بر ۵۶۴ متر مربع از علائم عمودی، افقی و تجهیزات ایمنی راه‌های ارتباطی این استان از ۲۵ اسفند ۹۸ تا پایان تعطیلات نوروزی خبر داد.

 ایوب کرد در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  راه‌های ارتباطی را سرمایه ملی دانست و گفت:   این اداره کل به منظور اطلاع رسانی لازم به رانندگان و همچنین افزایش ضریب ایمنی تردد در محور‌های مواصلاتی، نصب، جانمایی و نگهداری علائم ایمنی را همه ساله در اولویت کاری خود قرار می‌دهد.

وی افزود: در این راستا گشت‌های راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان با انجام بازدید‌ها و نظارت‌های مستمر در راه‌های ارتباطی استان به ویژه جاده‌های اصلی اقدام به نصب و ترمیم علائم ایمنی می‌نمایند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان لکه و درزگیری ۳ هزار و ۹۱۶ متر مربع از محور‌های مواصلاتی، بازگشایی و پاکسازی ۴۶ محور از بقایای سوانح رانندگی جاده‌ای و ترمیم ۵۹۵ متر گاردریل را از دیگر اقدامات راهداران در این مدت برشمرد.

وی افزود: همچنین نیرو‌های راهداری در مدت ایام نوروز اقدام به شستشو و پاکسازی تعداد ۴ هزار و ۸۸۶ مورد از علائم و حفاظ‌های جاده ای، جمع آوری و پاکسازی ۳۹۷ لاشه حیوانات از سطح محور‌ها و ۸۱ مورد آبرسانی به نمازخانه‌های بین راهی نموده اند.

کرد ۸۱۹ مورد بازدید از راه‌های حوزه استحفاظی و ۱۴۶ مورد بازدید راهدارخانه ها، انجام ۳ مرحله بازدید از کلیه مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و همچنین ۱۲۲ مورد امدادرسانی به کاربران جاده را از دیگر اقدامات راهداران سیستان و بلوچستان در نوروز امسال عنوان کرد.

انتهای پیام/.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار