تقدیر نماینده ولی فقیه در مازندران از پلیس در طرح فاصله گذاری اجتماعی

نماینده ولی فقیه در مازندران از اقدامات و فعالیت‌های پلیس در طرح فاصله گذاری اجتماعی و اجرای ممنوعیت و محدودیت تردد در مبادی ورودی استان و شهرستان‌ها قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام و المسلمین محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در حاشیه بازدید از طرح فاصله گذاری اجتماعی در مبادی ورودی شهر ساری در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از ورود و تردد خودرو‌های غیر بومی، طرحی بسیار مفید در زمینه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است.

او موفقیت این طرح را مرهون تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی پلیس دانست و افزود: ماموران زحمت کش نیروی انتظامی استان و شهرستان ساری، ضمن رعایت ادب و احترام در برخورد با مردم با قاطعیت از تردد خودرو‌های غیربومی در ورودی شهر‌ها جلوگیری کرده و این طرح با موفقیت کامل در حال اجرا است.

امام جمعه شهرستان ساری در پایان ضمن تشکر از فرماندهی انتظامی استان مازندران در اجرای این طرح و قدردانی از مردم فهیم و با فرهنگ استان بر توجه به برنامه ها، تصمیمات و توصیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا از سوی شهروندان تاکید کرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.