خیرین بیش از ۱۰ هزار عدد ماسک در بین نیازمندان توزیع کردند

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان اسلام آباد غرب گفت: خیرین در ۱۵ روز گذشته بیش از ۱۰ هزار عدد ماسک در بین مددجویان و اقشار نیازمند توزیع کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  محمد بیگ زاده، رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان اسلام آباد غرب باقدردانی از خیرین محترم مرکز نیکوکاری امام علی این شهرستان اعلام کرد :این مرکز طی ۱۵ روز گذشته بیش از ۱۰ هزار عدد ماسک در بین مددجویان محترم و اقشار نیازمند توزیع نموده است.

بیگزاده اضافه کرد: این مرکز با همکاری خیرین با رعایت موازین بهداشتی اقدام به راه اندازی کارگاه تولید ماسک نموده و روزانه بیش از ۸۰۰ عدد ماسک تولید می‌نماید.

او افزود:  این مرکز با اولویت مددجویان تحت حمایت اقدام به تولید و توزیع ماسک مینماید و بیش از ۱۰۰ بسته مواد شوینده و ضد عفونی کننده و ۴۰۰ عدد ماسک در بین خانواده‌های محترم تحت حمایت توزیع گردید.

بیگزاده گفت: خیرین و نیکوکاران که همیشه یار و همراه امداد بودند از آنان در خواست داریم که کمک های خود را در حوزه مواد بهداشتی اهدا کنند.

 

پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی زنان سرپرست خانوار

امجدیان رئیس کمیته امداد سنقر اعلام کرد:بیمه تامین اجتماعی سال ۱۳۹۸ تعداد ۱۷۳ خانوار از مددجویان شهرستان شامل ۱۰۷ زن سرپرست خانوار و ۶۶ نفر از مجریان طرحهای اشتغال امداد به مبلغ ۳میلیاردو ۳۷۷ میلیون ریال به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شد.

او افزود: این طرح که به منظور حمایت از مجریان طرحهای اشتغال امداد انجام می شود از سال ۱۳۸۷ تاکنون تعداد خانوارهای مددجو امداد سنقر با پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی توسط امداد مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی شده اند و باتوجه به میزان سابقه حق بیمه پرداختی ، مستمری دریافت می کنند.

 

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار