مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: درراستای مقابله با ویروس کرونا تا کنون هشت هزار و ۳۵۰ بسته بهداشتی به مددجویان این نهاد اهدا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: درراستای مقابله با ویروس کرونا تا کنون هشت هزار و ۳۵۰ بسته بهداشتی به مددجویان این نهاد اهدا شده است.

جاسم محمدی فارسانی بیان کرد: این بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، ژل ضدعفونی، اسپری الکل، دستکش و دستمال کاغذی به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان با همکاری ۳۲ مرکز نیکوکاری استان تهیه و در بین مددجویان استان توزیع شد.

او اظهار داشت: همچنین سه هزار و ۵۵۰ بسته مواد غذایی نیز به ارزش ۸۸۸ میلیون تومان در این ایام مقابله با ویروس کرونا به مددجویان این نهاد اهدا شده است.

محمدی فارسانی ادامه داد: سرپرستی بانک رفاه کارگران استان نیز ۳۰۰ بسته بهداشتی به ارزش ۱۸ میلیون تومان در بین مددجویان استان توزیع کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: در این راستا یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات این نهاد جهت تامین اقلام بهداشتی به حساب مددجویان استان واریز شد.

محمدی فارسانی ادامه داد: اقلام بهداشتی به مددجویان ساکن در مناطق محروم و حاشیه نشین با اولویت زنان و کودکان بی سرپرست توزیع می‌شود.

۹۰ هزار خانوار با جمعیت ۲۰۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد لرستان است که از این مجموع ۶۷ هزار و ۸۰ نفر مددجوی معیشت بگیر هستند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.