روحانی در جلسه اقتصادی دولت مطرح کرد؛

پرداخت مرحله دوم بسته حمایتی دولت تا پایان فروردین/ تخصیص ۷۵ هزار میلیارد تومان به ۱۰ رسته از مشاغل

روحانی گفت: مرحله دوم بسته معیشتی تا پایان فروردین پرداخت می‌شود.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز (دوشنبه) در جلسه اقتصادی دولت اظهار کرد: دیروز هم توضیح دادم که شروع بازگشایی‌ها پلکانی است و بازگشایی یک مرتبه امکان پذیر نیست.

او تاکید کرد: همه باید پروتکل‌های بهداشتی که اعلام می‌شود را انجام دهند و در خانه ماندن توصیه می‌شود. در تهران هم کسب و کارها تا پایان فروردین تعطیل خواهد بود.

روحانی گفت: بیش از بیست و سه میلیون خانوار که یارانه دریافت می‌کنند مبلغ یک میلیون اعتبار به آن‌ها داده می‌شود و بازپرداخت آنها از همان یارانه و ۲۴ ماهه خواهد بود که ۲۵ هزار میلیارد برای آن قرار دادیم.

رئیس جمهور اظهار کرد: به کسب و کارهای زیان دیده در این مدت وام ۱۲ درصد و با بازپرداخت ۲۴ ماهه پرداخت می‌شود. در جلسه اقتصادی درخصوص فشار اقتصادی که به مردم وارد می‌شود تصمیمات کلی را اتخاذ کردیم و امروز ریز آنها مورد تصویب قرار گرفت و بزودی اجرایی و عملیاتی می‌شود.

روحانی افزود: این پول برای کسانی است که اشتغال آنها فعال نبوده و کارگران خود را نگه داشتند تا بتوانند بنگاه‌های خود را به تدریج فعال کنند. البته این بنگاه‌ها همه یکسان نیستند. بنا شد دو دسته شود، آن بنگاه‌هایی که به دستور ستاد کرونا رسما تعطیل شده و آنها گفته شده که فعالیت نکنند و هنوز هم تعطیل هستند و حتی در پایان ماه فروردین که کسب و کارها فعال می‌شود چون آنها پرریسک خواهند بود بازهم تا اطلاع ثانوی فعال نخواهند شد . برای ما هم روشن نیست در ستاد کرونا در گروه‌های کارشناسی بحث می‌شود که چه زمانی می توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

او افزود: ۳ میلیون خانوار و اقشار تحت فشار هستند که برای آنها در ۴ نوبت بسته حمایتی قرار دادیم و از ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان که مرحله اول آن پرداخت شده است و مرحله دوم آن تا پایان فروردین پرداخت می‌شود و دو ماه دیگر هم پرداخت خواهد شد.

روحانی گفت: یک رقمی به عنوان وام به مبلغ ۱ تا ۲ میلیون تومان برای ۴ میلیون خانوار کم درآمد قرار دادیم که نرخ این وام ۴ درصد است. امروز در جلسه ما راجع به ۷۵ هزار میلیارد تومان وام و تسهیلاتی که برای این ایام در نظر گرفتیم بحث شد. ۱۰ رسته هستند که در این ایام تحت فشار شدید قرار گرفتند، بعضی کسب و کارشان متوقف بوده برخی هم درآمدشان پائین بوده است. 

او  ادامه داد: این رسته‌های مختلف کارگاه‌های کوچک و متوسط و حتی بنگاه‌های یک نفره و چند نفره هستند که تقریباً ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر اشتغال‌شان وابسته به اینگونه موارد هست که زندگی این افراد تحت فشار قرار گرفته است.

رئیس جمهور اظهار کرد: مصوب کردیم برای همه اینها رقمی را مدنظر قرار دهیم و اعلام خواهیم شد که چه مقدار به آن‌ها پرداخت می‌شود. این مبلغ به خاطر این بوده که کار نداشتند و کارگران خود را نگه داشته‌اند و مقداری هم برای سرمایه در گردششان خواهد بود.

او اضافه کرد: این بنگاه‌ها یکسان نیست بنا شد دو دسته شود آن بنگاه‌ةایی که از طریق ستاد ملی کرونا به آن‌ها گفته‌اند که باید بسته باشند و از پایان فروردین هم که کسب و کار باز می‌شود این دسته مشخص نیست چه زمانی می‌توانند کسب و کارهایشان شروع شود.

روحانی افزود: در عین حال مردم باید توجه کنند که هرکجا گشایشی حاصل می‌شود این به آن معنا نیست که اصولی که بهداشت و درمان به عنوان فاصله گذاری هوشمند مدنظر قرار داده است آن اصول به آن توجه نشود. همه کسب و کار‌ها و همه کسانی که فعالیت می‌کنند اعم از تولیدی، توزیعی و خدماتی باید اصولی که به عنوان پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده و اعلام می‌شود و با آن‌ها توافق می‌شود، را باید مراعات کنند.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در خانه ماندن به عنوان یک اصل همچنان باید مدنظر باشد، گفت: البته در این شرایطی که هستیم نمی‌توانیم بگوییم کسب و کار‌ها برای بلندمدت اصلا فعالیت نکنند. در این مدت هم کسب و کار‌ها تعطیل بوده است و در تهران باز کسب و کار‌ها جز مواردی که مواد غذایی و بهداشتی را در اختیار مردم قرار می‌دهند، تا پایان فروردین تعطیل خواهد بود. در استان‌ها هم که از ۲۳ فروردین فعالیت‌ها شروع می‌شود همه این‌ها باید آن اصول را مدنظر قرار دهند. چون شرایط به گونه‌ای نیست که اعلام کنیم که فاصله گذاری کنار گذاشته شود، بلکه باید فاصله گذاری‌ها به صورت هوشمند و همان طور که ابلاغ شده مورد توجه همه قرار بگیرد.

روحانی با اشاره به ابراز نگرانی برخی متخصصان اظهار داشت: اگر اصول بهداشتی رعایت نشود ممکن است دوباره در شرایطی سخت قرار بگیریم، با توجه به امکانات و تجهیزات بیمارستانی، پزشکان و پرستاران ما نباید نگران باشند؛ تا امروز آن‌ها با فداکاری اقدام کرده اند و ما هم تامین امکانات وتجهیرات به اندازه کافی انجام دادیم و از امروز به بعد هم بیشتر تامین و در اختیار مراکز درمانی قرار می‌دهیم. 

او با اشاره به بازدید روز گذشته خود از برخی دستاورد‌های و بخش‌های تولیدی دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان در حوزه بهداشتی و درمانی گفت: در برخی موارد اقدامات خوب و ارزشمندی در تشخیص سی تی اسکن و تولید ونتیلاتور و تامین سایر نیازمندی‌ها انجام گرفته است. در بخش تولید ونتیلاتور تقریبا نیازمندی‌های وزارت بهداشت تامین خواهد شد در بخش تولید سی تی اسکن امکان توسعه آن را دارند و ما هم اعتبار مورد نیاز را تامین می‌کنیم.

روحانی  با اشاره به تصویب ۵ هزار میلیارد تومان از صندوق بیمه بیکاری و پرداخت آن به افرادی که دچار بیکاری می‌شوند، گفت: تقریبا حدود ۱۳ هزار میلیارد تومان برای بحث کرونا امروز مصوب شده است این بخش به تولیداتی پرداخت می‌شود که وزارت بهداشت اعلام و نیاز آن را تامین می‌کند. بخشی از این مبلغ به شرکت‌های دانش بنیان پرداخت و بخش اعظم آن برای دانشگاه‌هایی که برای رفع نیاز‌های وزارت بهداشت وام گرفتند، پرداخت می‌شود.

رئیس جمهور تصمیم دیگر نشست امروز را هماهنگی و برگزاری جلسه شورای عالی رفاه عنوان و تصریح کرد: کمک‌هایی از نهاد‌های دیگر هم اعلام می‌شود؛ از جمله نهاد‌های عمومی مانند ستاد اجرایی، سپاه پاسداران، خیرین و دولت کمک می‌کنند و هماهنگی برای این کار لازم است، چون ممکن است کمک‌ها در یک جا متمرکز شود و به یک جا هم اصلا کمکی پرداخت نشود.

او  این هماهنگی را ضروری دانست و افزود: معاون اول ظرف این هفته و هفته آینده جلسه می‌گذارد و جلسه شورای عالی رفاه هم با دعوت از خیرین و این نهاد‌ها تشکیل می‌شود. مردم ایران می‌دانند همه مردم دنیا در یک شرایط ویژه هستند حتی کشور‌هایی که در وضع اقتصادی بسیار خوب هستند، امروز از لحاظ بهداشت و درمان، هم اقتصادی و هم تامین زندگی مردم مشکل دارند؛ ما هم دچار مشکل هستیم البته شرایط ما در شرایط سختی مضاعف است، چون هم در تحریم و هم در کرونا قرار داریم.

روحانی با بیان اینکه دولت تصمیمات خوبی در حد توان خود اتخاذ کرده است، به دستور خود به وزیر کشور اشاره کرد و گفت: به وزیر کشور دستور دادم امروز جلسه‌ای تشکیل دهد که تشکیل شد و خواستم افرادی که برای هماهنگی لازم در زمینه حمل و نقل و در زمینه کسب و کار موثر هستند همراه با اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی، دعوت شوند. حمل و نقل باید چارچوب‌ها را مراعات کنند. کسب و کار‌ها قرار است شروع شود و همه این‌ها در چارچوب پروتکل‌هایی است که باید مراعات شود.

رئیس جمهور از مردم خواست همانطور که تا امروز کنار دولت، نظام و وزارت بهداشت بودند و کمک کردند تا بتوانیم در شرایط نسبتا قابل قبول قرار بگیریم، باز هم به کمک خود ادامه دهند و اصول بهداشتی را رعایت کنند.

او گفت: ممکن است برخی امور مانند آموزش با تاخیر انجام شود و این موضوع را به آینده موکول کردیم و وزارت آموزش و پرورش بعد‌ها زمان آن را اعلام می‌کند. حمل و نقل بین شهری را هم هنوز اعلام نکردیم بنابراین با تحمل سختی و همکاری مضاعف باید این کار را پیش ببریم و خدا هم ما را یاری می‌کند و در آستانه ماه رمضان و در این اعیاد شعبانیه و ولادت امام زمان (عج) از عنایات حق برخوردار خواهیم شد و از این مشکلات عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ولی
۱۲:۰۵ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
سلام این چه نوع کمکی هست درفروردین ماه چراازاین ماه نمیده یه دفه بگه مسغره کردیم دیگه یکی اجارش مونده یکی پول نداره نون بخره جلوبجش شرمنده هست این رومیفهمین شرمندکی چه حالی میده به آدم آدم تواون لحظه دعامیکنه بمیره مردم ازمغازه نسیه میخره نمی تونه پولشوبده
Iran (Islamic Republic of)
ح.م.اقدم
۱۲:۰۰ ۰۶ خرداد ۱۳۹۹
ازاین بسته حمایتی کرونابمن اصلاتعلق نگرفته درحالی که ۲بچه کوچیک دارم مستاجرم.واینکه شوهرم اصلادرآمدنداره
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۲۳:۴۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام کمک حمایتی کرنایی که دومرحله پرداخت شده مرحله سوم واریزکنیدپیگیری کنیداعلام کنیدتاکاسب ونانوا نسیه بدهدبه محله خوددهک اول جامعه که هیچ درآمدی نداردشرایطشان داردقرمزمیشودوکسبه نسیه نمیدهد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۰۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
بابا یعنی چه؟داریم از گشنگی میمیریم پول نون نداریم یه کاری برای مردم بکنید پس شما چکار میکنید.اگه یه بار چند درصد از پول نفت به نیازمندان داده بشه همه دارا میشن.تورو خدا کاری بکنید. ۹۹،۲،۱۳
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته لشگری
۰۹:۲۰ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا بسته حمایتی ماه رمضان بازنشستگان لشگری هنوز واریز نشده است ؟؟؟! اقای روحانی : بسته حمایتی ماه رمضان بازنشستگان لشگری چرا واریز نشده است؟؟؟!!! پیگیری کنید: ای کاش این پیام به گوش اقای روحانی میرسید
Iran (Islamic Republic of)
Masomi
۰۰:۴۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
واقعا من که هیچی ندارم هیچی بنامم نیستوخیلی بدهکار و چند تا وام دارم و سرپرست پنج نفر هستم مادر خواهر ،زن و بچه،وهیچ شغلی ندارم کارگر ساده هستم ،روستا نشین هستیم و چند ماهم بیکارم ،چرا به ما این کمک معیشتی تعلق نگرفت،چرا آخه چرا چرا .چرا ،به کی بگم حرف دلمو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام ،مرحله اول کمک معیشتی اسفندماه وبرای من ریختن،امامرحله دوم که گفتین آخر فروردین بود،برای من نریختین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام اقای روحانی خسته نباشید من دارای یک فرزند وبدون کسب کار ودرامد لطفا به ما یک کمک کنید
Iran (Islamic Republic of)
سعید عربلو
۱۳:۳۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
خیلی گرونی است درامد ندارم یک ملیون چیزی نشد
Iran (Islamic Republic of)
شیرمراد عاشوری
۲۳:۱۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام چرا اون پانصد تومان دوم که ریخته شد برا من نریختین که یه فرد مریض وبدون درآمد هستم ودو تا بچه دارم و خانمم که با سختی و بدبختی زندگی میکنیم ماه هم هست که کرایه خونه ندادیم تو رو خدا کمکمون کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
بابا کم وعده بدین عمل کنید مردم گرسنه هستن فرض کنیدخانواده خودتونن تاکی
Iran (Islamic Republic of)
علی اصغر ضیایی
۱۹:۱۵ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
تابه حال برای ما هم نربختن معیشتی مگر خیلی ما حفوق داریم بابای افتاده‌ام چرا حق ما نبست
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۵:۴۳ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
فقط حرف ! فقط حرف ! عمل کن اقای حسن اقای روحانی
Iran (Islamic Republic of)
مصیب مارزی
۰۲:۱۰ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرابه من تعلق نمیگیره من که هیچی ندارم تقااضادارم به من بدی
Iran (Islamic Republic of)
یاسین داروزهی
۱۷:۲۳ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت رئیس جمهورعزیز بنده روستایی هستم بدون درآمدوبیکارهستم.فقط یارانه میگیرم ۳نفرهستیم وخدامیدونه دیگه درآمدی نداریم وبه بسته معیشتی نیازداریم جلوی زن وبچه ام شرمنده هستم خواهشا به روستایهابیشترتوجه کنید.چون توروستاها هیچگونه شغل ودرآمدی نیست.خیلی ممنون ازشما دولت مردان عزیزکه دراین شرایط سخت بیماری کوید۱۹به فکرمردم هستین.
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۲۲:۲۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام اقای روحانی توروخدا اونسری برا ما بسته معشیتی واریز شدش ولی اینسری نریختین تورب امام حسین همه مردم احتیاج دارن خواهش میکنم براهمه بریزین براماهم سری دوم نریختین بریزین بخدا خیلی احتیاج داریم خداخیرتون بده هیچ درامدی نداریم واقعا ب این پول احتیاج داریم
Iran (Islamic Republic of)
قس
۱۶:۵۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من 58سال سن دارم از هیچ جا حقوق ثابتی نمیگرم حتی کمیته و بهزیستی رفتم میگن جوانی اخه من کجام جوان موهام سفید شده دندونم ریخته وقتی فوت شدم پیرم شما بگید چرا دولت فکری به حال من نمیکنه قشر اسیب دیده منظورش کیا هستن
Iran (Islamic Republic of)
قس
۱۶:۴۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من 58سال سن دارم از هیچ جا حقوق ثابتی نمیگرم حتی کمیته و بهزیستی رفتم میگن جوانی اخه من کجام جوان موهام سفید شده دندونم ریخته وقتی فوت شدم پیرم شما بگید چرا دولت فکری به حال من نمیکنه قشر اسیب دیده منظورش کیا هستن
Iran (Islamic Republic of)
Yasin.p
۱۶:۰۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
یعنی واقعا هیچ بوی انسانیت زو. نبردید.۲ماهه دختر ۴سالم بهم میگه بابا میوه میخوام من چی جوابشو بدم برم دزدی کنم؟کسایی که نیاز ندارن واسه اونا کمکی میریزید ولی ما که واقعا نیاز داریمو نمیبینید.به جای اینکه از اون بالا بمونید تصمیم بگیرید مثل مامور سرشماری یکی رو بفرستید که حضوری ببینید که باید واقعا به کی کمک کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
باسلام چرا من سرپرست خانوادم به من پول کرونا رانمیدنند من یک یک زنم بادوتا بچه مریض خواهش پیگیری کنید کمیته امدادیم هستم لطفا
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۴:۰۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
والا من ۴ ساله بیکارم یک ریال درامد نداشتم.تویه هیچ مرحله برام نریختن.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی مقدم
۱۳:۱۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
باسلام من جوانی هستم خانواده تک نفره گفتن بسته یارانه میشتی ۲۰۰تا۶۰۰ تومن به قشر آسیب دیده کرونا میدن الان من ۷۰روز هست بیکار شدم کارگر ساده بودم به لطف کرونا خانه نشین شدم مریض بودم الانم که به شددت در بستر بیماری هستم ۷۰روز هست توی رخت خواب دارم جون میدم از بی پولی فقط یارانه ۴۵ت میگیرم به هیچ ارگانی وابسته نبودم و نیستم خدایی به من تعلق نمیگره
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه عموری
۱۴:۱۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام بخدامن شوهرم بیکاراصلان سبدحمایت برام واریزنکردن چرامگه نمیگین براافرادبیکارواربزمیکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام باتشکراز دولت محترم بالاخره بعد از چندساعت انتظار ساعت ده ونیم امروز واریز کردن واقعا به این کمک نیاز داشتم سپاسگذارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام مرحله اول گرفتیم مرحله دوم ازدیشب سه باررفتیم نیومده چی شد ؟همه ش همین بود ؟دیگه مافقیروبیکاروبی خونه وماشین نیستیم؟ بااون سیصدتومن قبلی همه مشکلاتمون حل شد؟
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۸:۳۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام.
من در سری اول دریافت کننده ای بودم، ولی تو این ماه برام ریخته نشده ما تمام امیدمان به این بسته حمایتی کرونا بود با این اوضاع کار.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام با تشکر از دولت من هم شرایط زندگی خوبی ندارم مرحله اول برام واریز شد ولی تا این ساعت هنوز مرحله دوم که قراربود دیشب واریز بشه هنوز واریزنشده لطفا پیگیر باشید واقعا وضعیت مالی مون خرابه ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
من جزسه میلیون نفربودم سریع اول بسته حمایتی برام واریزشدولی سریع دوم برام واریزنشد
Iran (Islamic Republic of)
بهرام
۰۲:۵۴ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
ایا اون 4 میلیون خط تلفن همراه ی بنام سرپرست داشتن که فورا واریز هم شد؟یا از ژن خاص و تعیین شده خود بودن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
ممنون از ریس جمهور که دراین اوضاع به فکر افراد ضعیف جامعه بودند و یارانه کرونا برامون واریز کردن ما هیچی جز یارانه نداشتیم بی نهایت سپاسگذارم
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۸:۵۱ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
ما تو ی کشور ثروتمند از گرسنگی زجر میکشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
باعرض سلام درمرحله اول به پول کرونا واریز نشده اجاره نشینم مرحله دوم واریز میشه
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۵:۲۸ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
سلام آیا انصاف معیشتی کرونا دوباره به همونایی که مرحله ی اولم گرفتن بدین این انصاف نیست بخدا منبع درآمدی ندارم یه کارگر روز مردم یروز کاره یروز نیست این انصاف نیست نیست آقای روحانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
به ما هم کمک کنید بخدا داریم از فقر نابود میشیم دیگه جز مرگ چیزی واسمون نمونده شرمنده زنو بچه شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
سلام. ضمن. تشکر. ا . کمک. حال. مردم. بودن. خواستم بپرسم. بسته. ی. دوم. برای. ما. نیومده. ایا. واریز. نمیشه ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ع فرج الهئ
۲۳:۵۳ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
کئ واریز میشه بسته حمایتئ
Iran (Islamic Republic of)
قادر
۲۳:۴۰ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
سلام من کارگرساده ساختمان هستم مستجرم نه خونه نه ماشین یدونه موتور داشتم اونم فروختم خرج کردیم الان ۶ماه که کار نکردم اقای روحانی وام دوملیونی بدین بدون درصد بسته حمایتی مرحله اول۳۰۰هزاردادن ولی الان ندادن پس چی شد به دادم ما برسید لطفاااااااااااااااااااااااااا
Iran (Islamic Republic of)
پیام
۲۲:۴۷ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
پدره ۳ تا بچه هستم و بکلی بیکارم...چرا نباید بسته حمایتی کرونا ۲۰۰ الی ۶۰۰ هزار بمن تهلق نگیره؟نه سندی بنامم دارم نه سفرهای خارجی و داخلی دارم...توی هفت اسمون ستاره ای ندارم...بخدا انصاف نیس
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۲:۰۵ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
سلام چرا مرحله دوم بسته کمکی برای من واریز نشدتوراخدابرام وایزکنید
Iran (Islamic Republic of)
کرمی
۲۲:۰۴ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
میگم ای مرحله دوم کی واریز شد که برا هیچ کس نریختن آقای روحانی
Iran (Islamic Republic of)
هادی خلجی
۲۱:۱۰ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
بسته معیشنی کورنا برای من واریز نشد بخاطره کورناهمبیکارم الان دوماه گفتن برای کسایی که احتیاج دارن واریز میشه الان من چطوری میتونم ثبت نام کنم
Netherlands
ناشناس
۲۱:۰۴ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
سلام اقای ریس جمهورمن یک کارگرم ومستجرم واسه من بسته معیشتی نمیده اماحمسایه من سه تاماشین داره واسه او۶۰۰۰۰۰۰هزارمیدی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۰۲ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
چرابرای همه یارانه کرونا واریز میشه برای ما چرا واریز نمیشه مسولین کاری به حال ما بکنید ۵۲۵۰۱۶۸۱۱۶ کد ملی
Iran (Islamic Republic of)
محمد مهدی جمشیدیان
۲۰:۲۶ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
پس چرا ما کارگر هستیم الان هم بیکار شدیم مستاجریم چرا به ما تعلق نگرفته چرا جای اعتراض نداشتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
چرا به من هم تعلق نگرفت منهم ۲فرزند دارم کارگر هستم ودخترم با۲ فرزند در منزل من زندگی می کند وطلاق گرفته وبه من هم کمک یارانه ندادهاند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
سلام میگن مرحله دوم بسته کمکی فروردین که مرحله اولش در۲۷اسفند ریخته شد راواریز کردین پس چراواسه من نیومده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
سلام این بار بسته حمایتی به کی واریز میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
سلام چرا بسته حمایتی به یارانه بگیران تعلق نمیگیرد چرا دوباره به اونا واریز میشود واقعا این انسافه
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۱۴:۱۲ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
سلام اقای روحانی دیروزکفتن سبددوم کروناواریزشده کی واریزشدمابی خبریم من دفعه پیش گرفتم اعلان کجست پس حسابم خالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۰ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
سلام اعلام کردن کمک معیشتی فروردین رو. ریختن پس چرا برای من نیومده؟ ماه پیش گرفتم.
Iran (Islamic Republic of)
سجادعلی قورچی
۰۲:۲۴ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
سلام من کارگرفصلیم شغلم آزاده دوتا بچه دارم بار اول.واریزکردن.امافروردین هنوزواریزنکردن واسه منوچرانریختن مگه میشه یه ماه بریزن یه ماه نریزن مردومومسخره کردین
Iran (Islamic Republic of)
احمدداوری
۰۰:۵۹ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
باسلام من صاحب ۴فرزند میباشم که هیچ درامدی ندارم مستجرم دزدم تمام اموالم دزدید روی زمین می خوابیم خدا را خوش میاد به ما سبد حمایتی ندادن خواهش می کنم کاری نکنین جلو زن بچه ها مون شرمنده نشیم
Iran (Islamic Republic of)
علی ارومیه
۲۲:۰۷ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
این بسته بار دوم واریز نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
سلام اولین بار ۲۰۰ تا ۶۰۰ مبلغ ۴۰۰ تعلق کرفت به من خانواده۳نفره ولی دومین بار راه نریختین .تو را خداه بریزین برای ماه تا امشب .وضع ما از نطر مالی خیلی خرابه متشکر
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد رضازاده
۲۱:۰۳ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
سلام
قابل توجه مدیر سایت خبرنگاران جوان تورو خدا حرف منو به گوش آقای روحانی برسانید من چند ماهه بیکارم کارگر فصلی ساختمانی هستم اجاره نشین هستم بچه شیر خوار دارم پول مای بی بی ندارم ...... ندارم آقای روحانی میفرمایید
به ۳ میلیون خانوار و اقشار تحت فشار هستند که برای آنها در ۴ نوبت بسته حمایتی قرار دادیم از ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار به چه کسانی پرداخت کردید من نه مسکن دارم نه زمین و ... ندارم ؟؟ خدا وکیلی ۲میلیون وام به کارگران فصلی بدین واقعا به نون شب من یکی محتاجم به حضرت عباس قسم محتاجم
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی محمدی گلوجه
۱۹:۴۹ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
به من یارانه کرونا مستضعف ۳۰۰۰۰۰هزار تومان ماه پیش تعلق گرفت آقای ریس جمهور پس چرا فروردین بهم تعلق نگرفت ازمن بدبخت تر
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۹:۳۷ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
امروز ۲۶ فروردین پس این بسته کی واریز میشه از گرسنگی می میریم تا کرونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
سلام .چرابسته مشعیتی کرونا به ما تعلق نپی گیره من یه بچه کوچیک چهارماهه دارم که مجبورم بهش شیرخشک بدم با درآمدی که شوهرم داره نمی تونیم کم میاریم
United States of America
مهران
۱۶:۳۷ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
سلام مانه ماشین داریم نه خونه کارگرهستم بخدابه زورزندگی میکنیم این چه جوردولتیه به مابسته کروناندادند ولی همسایمون که ویلا وخونه وماشین دارن به اونا تعلق گرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
سلام اقای خبر نگار حرف های مارو به دست مسولین برسونید بسته معیشتی کرونا را به یک نفر ندن به همه ی مردم بدن کسانی که درامد ندارن ندادن به بقیه دادن چرا اونا مجانی پول بخورن ما از روی یارنه برداشت بشه پس سه مرحله دیگه رو به همان کسانی که تعلق گرفته دوباره ندن به بقیه هم بدن
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۴:۰۱ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
من بدبخت بامادرم کمیته ای هستیم اما هیچ یارانه کرونا ندادن به ما کمیته امدادماهی 200به نظرشمااقای ریس جمهور چی میدن التماس میکنم به ماهم کمک کنید
Iran (Islamic Republic of)
مسلم نصیری
۱۰:۰۷ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
خدا شاهده بیکار هستم و دستم به شدت خالی خیلی ممنونم به ما 4نفریم ۵۰۰تومن ۲روز مونده به عید پرداخت کردید، و تا آخر فروردین ۵۰۰ تومن دیگه پرداخت میکنید، دولت روحانی افتخار مستضعفان است ، این ماه دهم ۱۷۲هزار ،بیستم ۱۸۲هزار و بیست و هشتم ۵۰۰ هزار،،، جمعاً ۸۵۴۰۰۰ پرداخت میکنن ، خیر ببینه این دولت رو واقعاً ما راضی هستیم، به خدا ۴و نیم ملیون بدهی داریم ، تو این وضعیت اگه دولت حمایت نمیکرد بدبخت میشدیم⚘⚘⚘
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
آقای مسئول شما حقوق کمیته امداد را سر وقت بده بسته حمایتی پیشکش من هنوز حقوق برج ۱۲هم بهم ندادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
سلام ماتاحالا بسته ی حمایتی نگرفتیم مگه ما بشر نیستیم
Iran (Islamic Republic of)
نورالله
۱۷:۳۸ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
سلام آقای ریس جمهور من خانوادای 5نفره تحت پوشش کمیته ای امداد هستیم چرابسته ای معیشتی کرونای 350بحسابمون واریز شده.پس چرا میگین خانوار5نفره به بالا600واریز میشود.پس چرا به حساب ما واریز نشده
Iran (Islamic Republic of)
آدم بدبخت
۲۲:۰۵ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
تورابه هرکه میپرستین بسته حمایتی د ومیلیونی که وام هست به کارگران فصلی هم بدین بدی مش جای کرایه خانه به خاطرخدا
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه هستم از رفسنجان وار روستای مهد ی آباد واحد
۱۹:۲۱ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
سلام .آقای ریس جمهور .من خاندار هستم .دارای 4فرزند که دخترم نزدیک به 3سال عقد کردم و به علت وضع مالی تا مناسب نمی توانم جهیزیه تهیه نمایم.شوهرم ناراحتی قلبی دارد پوند سالی در خانه می‌باشد .زیر نظر هیچ یک از ارگانهای دولتی نیستیم.کمک معیشتی به من تعلق نگرفت که در دو مرحله حله پر داخت گردید شما را به خدا اگه راه دارد بهم این کمک معیشتی را بدهید و وامی که قرار است به اقشار کم درآمد داده شود .
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۹:۰۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
بسته کمک معیشتی آقای روحانی که در دو مرحله به اقشار کم درآمد داده شده به من تعلق نگرفت اگه راهی هست تا این کمک معیشتی بهم داده شود زیرا خیلی به این کمک معیشتی نیازمندم وشغلی ندارم و4فرزند دارم وی دختر عقد بسته ودستم به جایی بند نیست پدر جهیزیه فرزندم ماندم وزیر پوشش هیچ اورگان دولتی نیستم.ممنونم اگه کمکم کنید.
Iran (Islamic Republic of)
محمدامینی
۲۲:۳۴ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
آغا من میخوام بدونم کسی که این بسته حمایتی بهش تعلق گرفته میتونه از وام یه میلیونی استفاده کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضل
۲۳:۵۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
بله گرفتیم همه مراحل رادریلفت کردیم
Iran (Islamic Republic of)
محمدسروری
۱۴:۳۸ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
الان یک ماه بیکار شدم به خاطر کرونا هیچ کمکی از ظفر دولت نشده نه بسته حمایتی ونه یارانه یک میلیونی این چه دولتی ما داریم الان از کجا بیارم قسط و اجاره خونه و شکم زن و بچه ام و سیر کنم
United States of America
جواد گیلی0530915741کدملی
۱۱:۵۳ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
قوری فوری من بیکارم بچه شیر خواره دارم کمکم کنید
من دیابت دارم قلبم عمل کردم فشار بالا دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
واقعا وام دومیلیون به کارگران فصلی بدین نه حقوق بگیران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۴ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
مانه کاری داریم نه درامدی با یارانه 45تومنی خدا وکیلی زندگی میکنیم خانواده چهار نفری هستیم دوتا دختر کوچک دارم بخدا اطلان موندم دوتا بسکویت برارشون بگیریم به داد ملت شریف ایران برسی خدایا اگه کسی از من فقیرتر است کمک شون کن
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۷:۴۴ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
ما خانواده ۵نفره هستیم خودم کارگرم تا الان ما نه بسته حمایتی دریافت کردیم ونه معیشتی روزمونو هم به زور میگذرونیم حالا اومده میگه یه میلیون میدم اونم از یارا نه بر میدارم ما یارانمونو به حساب اجاره گذاشتیم هر ماه میدیم به صاحب خونه اونم ازمونو بگیرن از کجا بیاریم پول اجاررو بدیم یا کمک نکنن وقتی هم کمک میکنن بلا عوص کمک کنن
Iran (Islamic Republic of)
فلانی
۱۲:۴۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
انتظاری غیرازاین هم نداشتیم.ازاین شرایط هم دارین استفاده میکنید،آخه وام دوازده درصدی کجاش کمکه؟ یکملیون بدین و پس بگیرین که اسمش کمک نمیشه. حتی یکبار نمیتونید مال مردم رو بخودشون بدید. آخه پدرجان این کشور ومنابع و پولهاش مال همه ی مردمه ، درس بگیرید از تاریخ و دیگران.....!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
افرادی که خانه ندارند ، شغل دولتی ندارند ، حقوق بازنشستگی ندارند ، شغل دولتی و درآمد ثابت ندارند ، بسته حمایتی بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۲:۲۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
به داد قشر فراموش شده ی کشاورز برسید اونهایی که بخاطر بسته شدن راه ها و مغازه ها ننونستن محصولاتشونو بفروش برسونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
سلام ماتاحالا بسته حمایتیمونو نگرفتیم چجوری باید اعتراض کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
سال ۸۹ نفری ۴۱ دلار یارانه میگرفتیم الان نفری ۳دلار اللهم واقعا عجل لولیک الفرج.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۰۲ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
شناختن وآمار گیری کار چندان اسانی نیست همیشه یک عده که نه حقشونه نه بهرشون به همه چی میرسن ولی با کمال تاسف مستحق ونیازمند و دردمند واقعی زیر چرخ زندگی له میشن چه له شدنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
من واقعا تعجب میکنم . یعنی شما اصلا آمار امثال من که هیچ بیمه ای ندارن و حقوقی هم نمیگیرن رو ندارین ؟ پس چرا این قدر دم از بانک اطلاعاتی می زنید ؟!
United States of America
ناشناس
۲۲:۱۴ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
۷۵ هزار میلیارد تومان به ۱۰ رسته از مشاغل?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
اقای ریس جمهور این جلسات الکی که دردی از مردم دوا نمیکنه اگه راست میگی یه سر بیا توبازار ببین هر جنس چند برابر شده
حالا هی از اون بالا پیام میدید تا پایان ماه رمضان هیچ جنسی گران نمیشود
شما هنوز نتونستید حقوق کارگر را نسبت به تورم تعیین کنید
این درحالیه که پولدارا توخونه خوابیدن وبایه تلفن پوله که میاد تو حسابشون ولی کارگر بدبخت تواین وضعیت باید بره سرکار تا اگه کرونا اونا نکشته از گرسنگی نمیره لطفا یه سری تو بازار بزنید وببینید چه خبره
Canada
حامد
۲۱:۱۶ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
سایت یارانه باز نکردی حال دل خون کردی تو عدم انصراف حذف کردی که بگی من شجاع هستم سه ماه حرف مردم به گوش تو رسید تو هیچ دستوری صادر نکردی برای بازکردن سایت
Canada
حامد
۲۱:۱۶ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
سایت یارانه باز نکردی حال دل خون کردی تو عدم انصراف حذف کردی که بگی من شجاع هستم سه ماه حرف مردم به گوش تو رسید تو هیچ دستوری صادر نکردی برای بازکردن سایت
Iran (Islamic Republic of)
Irnn
۲۰:۵۱ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
چرا الکی حرف میزنن نه بسته دادن نه قسط وام ها رو نگه داشتن

همش حرف حرف حرف واسه اینه خدا بلا پشت بلا میفرسته
بسه پس کی از خدا می ترسید
Netherlands
ناشناس
۲۰:۳۹ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
خداازت نگذره.حق مابودندادی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
سلام بابا با این یسته ها دلار رو کردن 16000 هزار و سکه 6500 زیر ساخت اقتصادی کشور را داغون کردید. الان آثارش رو متوجه نمی شوید بگذارید چند وقت بگذره به نظر باید دولت را منحل کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
اقای روحانی دمت گرم به شما اعتماد کردیم انصراف دادیم گفتید هر وقت خواستید دوباره یارانه به شما تعلق میگیرد الان وضعیت فرق داره خواهشا خواهشا خواهشا رسیدگی کنید بخاطر خدا نتیجه اعتماد این نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
میخواستی اعتماد نکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
من هم معلم بازنشسته هستم، گرفتار و نیازمند، پسرانمم سربازند و بی پول، درگیر قست وام و مخارج بیماری، این بسته ها شامل ما هم میشود چرا نمیدهید، نیازمند با آبرو نمیشود؟ حتما باید گدایی کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
به دادگرانی برسید همه اجناس کلی گران شده اند
Iran (Islamic Republic of)
یه اقایی از مرند
۱۹:۰۶ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
وقتی کسی از قدیم راضی نیست بیخود می کنید افزایش حقوق می دهی ارتقا می دهی حق تلخ است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
اصلا متوجه منظورت نشدم ۵ بار از روش خوندم ، واضح تر بنویس
Iran (Islamic Republic of)
محمد احمدی کشتلی
۱۹:۰۳ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
سلام فردی هستم شغل ازاد الان دو ما بیکارم خرج منزل و اجاره خانه ندارم بدم باید چی کار کنم واقعا برام خیلی سخته از شما خواهش میکنم کمکم کنید
United States of America
ناشناس
۲۲:۱۷ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
۷۵ هزار میلیارد تومان به ۱۰ رسته از مشاغل نه شغل ازاد محمد احمدی کشتلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
فقط از صبح نشستین پشت تریبون سخنرانی مبکنین کو عمل پس
United States of America
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
کو عمل پس? ۷۵ هزار میلیارد تومان به ۱۰ رسته از مشاغل چیه?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
زندگی مردم مختل شده ولی هیچ فرقی به حال مسولین نظام نداره،
United States of America
ناشناس
۲۲:۲۲ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
هیچ فرقی به حال مسولین نظام نداره? ۷۵ هزار میلیارد تومان به کجامیره?
-
ناشناس
۱۶:۵۹ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
ما فقط داریم کسب و کار های سود ده میبینیم..... یه سر برو قیمت ها رو ببین....لوازم الکترونیک هر کدوم بیش از یه ملیون گرون شده.....
طرف تو خونه نشسته داره سود میکنه....
کسب و کار آسیب دیده چطور پیدا بشه...
بجای این کار باید یادی هم میکردی از سازمانهای نطارت کننده بر قیمت ها و دلاری که داره ما حقوق بگیر ها رو بیچاره میکنه....
Iran (Islamic Republic of)
کارگر
۱۶:۵۵ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
یک ماه قرار دولت به اقشار کم درآمد کمک کنه هی جلسه می زارن به مردم کمک کنیم هر وقت میگن به مردم می خواهیم پول بدیم سوپر مارکت ها و فروشگاه ها وسایل را گران میکنن اینقدر نگین پول میدیم به جاش عمل کنین
France
یعقوب
۱۶:۴۰ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
آقای رئیس جمهور دستور قاطع بده افزایش حقوق در فروردین ماه صادر و اقدام شود
Iran (Islamic Republic of)
A3
۱۶:۳۹ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
منظورتون از ۳ میلیون خانوار همونایی هستن ک مستاجر و حقوق ثابت دارن؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Belgium
ناشناس
۱۵:۵۶ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
مگه ماتواین کشورزندگی نمیکنیم فکری به حال ماهم بکنید که نه یارانه ونه معیشتی داریم به خداوندی خداماهم داریم باهزار بدبختی زندگی میکنیم ماهم به همین چندرغازنیاز داریم اخه تاکی تبعیض واختلاف بسه دیگه
۱۲
آخرین اخبار