سردار کریمی؛

بسیاری از کار‌های ماندگار دفاع مقدس می‌تواند راهگشای بسیاری از مسائل امروز باشد

فرمانده سپاه روح الله گفت: بسیاری از کار‌های ماندگار دفاع مقدس می‌تواند راهگشای بسیاری از مسائل امروز باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله در ۲۴ مین نشست گام دوم کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی گفت: بسیاری از کار‌های ماندگار دفاع مقدس می‌تواند راهگشای بسیاری از مسائل روزمره باشد و بازخوانی آن‌ها برای نسل جوان یک ضرورت مهم است.

بسیاری از کار‌های ماندگار دفاع مقدس می‌تواند راهگشای بسیاری از مسائل امروز باشد

سردار کریمی افزود: انقلاب اسلامی در طول این چهل و یکسال دستاورد‌های مهمی در حوزه‌های اقتصادی، معنوی، دفاعی داشته که یکی از بارزترین این دستاورد‌ها خلق روحیه شهادت طلبی و روحیه جهادگری در جامعه است که این به برکت دفاع مقدس می‌باشد و در برنامه‌های جانبی چهل سالگی دفاع مقدس دیده شود.

او اضافه کرد: برگزاری برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس یک فرصت بی نظیر است که می‌تواند بسیاری از کار‌های ماندگار در آن دوران طلایی را بازخوانی کند ونمایش دستاورد‌های انقلاب اسلامی با محوریت شعار سال به خصوص در زمینه‌های اقتصادی باید در برنامه‌های چهل سالگی دفاع مقدس گنجانده شود.

فرمانده سپاه روح الله ادامه داد: ارتباط جهش تولید با دستاورد‌های انقلاب می‌تواند اتفاقات خوبی در استان رقم بزند که این کار می‌تواند در برنامه‌های جانبی چهل سالگی دفاع مقدس گنجانده شود.

او ادامه داد: نیاز است یک هم افزایی در سایر مجموعه‌های استان مرکزی برای انجام این کار بزرگ ایجاد شود و همانگونه که توانستیم با برگزاری کنگره شهدا در سال گذشته یک کار تمیز فرهنگی انجام دهیم می‌توانیم امسال هم انفاق خوبی در استان رقم بزنیم.

سردار کریمی اظهار کرد: محور کار‌های امسال در سایر حوزه‌ها باید تحقق شعار سال که همان جهش تولید است باشد که این کار باید با استفاده از بیانیه گام دوم به تحقق برسد و امروز کلیدی‌ترین مسئله سالجاری ایجاد جهش در تولید است.

او تصریح کرد: به برکت برگزاری کنگره شهدای استان توانستیم در استان ساختار و سازمان خوبی ایجاد کنیم که می‌توانیم با بهره گیری از این ساختار و سازمان این کار بزرگ را هم انجام دهیم و اگر بتوانیم دستگاه‌ها و گروه‌های مردمی را همانند کنگره پای کار بیاوریم می‌توانیم بازخورد‌های مناسبی در راستای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه داشته باشیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.