فرار یک اسرائیلی مبتلا به کرونا از قرنطینه

رسانه‌های صهیونیستی از فرار یک شهرک نشین اسرائیلی مبتلا به کرونا از قرنطینه خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری عربی ۲۱، رسانه‌های صهیونیستی از بازداشت یک شهرک نشین افراط گرای یهودی که به ویروس کرونا مبتلا بوده، از قرنطینه با هدف انتشار این بیماری در داخل یک اتوبوس خبر دادند.

پایگاه خبری «تایمز اسرائیل» اعلام کرد فرد مظنون که از ساکنان شهرک «بیتار عیلیت» است، در مسیر خود به سوی قدس اشغالی بود که پلیس رژیم صهیونیستی به خانواده او اطلاع داد که وی متهم به فرار از قرنطینه است. پلیس اعلام کرد این فرد در مسیر خود به قدس اشغالی بازداشت شد.

پلیس رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد فرد مبتلا به محل بازجویی منتقل شده و تمامی افراد داخل اتوبوس نیز وارد قرنطینه‌ای ۱۴ روزه خواهند شد.

در بیانیه پلیس همچنین اعلام شده راننده اتبوس نیز به سبب سوار کردن ۳۴ مسافر بجای ۲۵ مسافری که اجازه دارد، ۵ هزار شِکِلّ (معادل تقریبا ۱۳۸۵ دلار) جریمه شده است.

پایگاه تایمز اسرائیل اعلام کرد فرد مبتلا به این بیماری، دهه سوم عمر خود را سپری می‌کرد. وی هفته گذشته از خارج به سرزمین‌های اشغالی وارد و مشخص شد به ویروس کرونا مبتلاست. او با اطلاع از اینکه مبتلا به کووید-۱۹ است، تصمیم گرفت از قرنطینه خانگی خارج و سوار اتوبوس شود.

شورای شهرک بیتار عیلیت اعلام کرده فردی که به دستورات وزارت بهداشت بطور ۱۰۰ درصدی گوش نمی‌دهد، زندگی اسرائیلی‌ها را در خطر قرار می‌دهد و باید بهای آن را بپردازد.

گفتنی است پلیس رژیم صهیونیستی بلوک‌هایی را در جاده‌ها برای متوقف کردن افراد ممنوع شده از سفر قرار داده است.
طبق اعلام رسمی مقامات رژیم صهیونیسستی، تا کنون ۸ هزار و ۶۱۱ نفر به ویروس کوود-۱۹ مبتلا شده اند. همچنین بر اساس آمار رسمی، تا کنون ۵۵ اسرائیلی بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
افرین حیوون همه رو مبتلا کن...نسلتون منقرض بشه
آخرین اخبار