پس از خروج نیرو‌های تروریست آمریکایی از پایگاه هوایی الحبانیه، فرمانده نیروی هوایی ارتش عراق گفت این پایگاه برای اجرای عملیات نظامی آمادگی دارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری المعلومه، پس از خروج نیرو‌های تروریست آمریکایی از پایگاه هوایی الحبانیه در استان الانبار، فرمانده نیروی هوایی ارتش عراق گفت: پایگاه هوایی الحبانیه برای اجرای عملیات نظامی آمادگی دارد.

سرلشکر سمیر زکی امروز دوشنبه اعلام کرد: پایگاه هوایی الحبانیه آمادگی دارد عملیات نظامی در منطقه غرب کشور عراق اجرا کند.

سرلشکر سمیر زکی گفت: امکانات و توانایی‌های فرماندهی نیروی هوایی ارتش عراق بسیار زیاد است، به طوری که این نیروها، سابقه مهمی در کمک و پشتیبانی یگان‌های نیروی زمینی در هر نوع عملیات نظامی دارند.

سمیر زکی افزود: فرماندهی نیروی هوایی ارتش عراق قبل از آغاز عملیات خروج نیرو‌های آمریکا اقدام به انتقال هواپیما‌ها و جنگنده‌های ارتش از جمله یگان ۸۸ و یگان ۵۵ به این پایگاه هوایی کرده است.

او همچنین گفت: پس از موافقت مقامات عالی عراق این پایگاه هوایی همچنین به انواع پهپاد‌های شناسایی مجهز خواهد شد.

زکی افزود هدف از تجهیز پایگاه هوایی الحبانیه با توجه به مجهز بودن آن به امکانات هوایی و جنگنده ها، اجرای عملیات نظامی در مناطق غرب عراق است از اینرو منتظر دستورات لازم رئیس ستاد ارتش عراق برای اجرای عملیات نظامی ضد تروریست‌هاست.

گفتنی است نیرو‌های ائتلاف آمریکا در عراق پیش از این اعلام کردند پایگاه هوایی الحبانیه در استان الانبار را به نیرو‌های امنیتی عراق تحویل دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
کل اطلاعات پایگاه در اختیار آمریکاست میخواهد عراقیها همه امکاناتش را در آن پایگاه جاسازی کند ،،،ودر زمانش آمریکا براهین منهدم کند
Germany
ناشناس
۰۸:۴۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
با توجه به آمریکائیها در این پایگاه مستقر بوده اند کاملاً بر این پایگاه اشراف دارند و تجهیز چنین پایگاهی برای آمریکا طعمه خوبی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
مواظب باشید به شماها کرونا منتقل نکنند
آخرین اخبار