سال «جهش تولید» دروازه ورود ایران اسلامی به قرن پانزدهم

کارشناس پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه سال «جهش تولید» را دروازه ورود ایران اسلامی به قرن پانزدهم شمسی دانست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، قباد رده کارشناس پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۹ به عنوان سال"جهش تولید" گفت : مقام معظم رهبر با این نامگذاری عملاً مهمترین نیاز کشور را در شرایط کنونی، تقویت بنیه اقتصادی کشور و ارتقا جایگاه تولید در کشور دانسته‌اند و در واقع اولویت اصلی متولیان این عرصه را مشخص کرده‌اند.

او گفت : اقتصاد همواره نقشی مهم در ثبات زندگی اجتماعی، فرهنگی و مذهبی جامعه دارد و احادیث و روایات زیادی هم در این خصوص در متون دینی و منابع تاریخی موجود است.

کارشناس پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: یک وجه مهم دیگر این نامگذاری در شرایط کنونی تقویت بنیه اقتصادی کشور، ایجاد و بهبود اشتغال و البته نگاه به داخل و مقابله با تحریم‌ها است.

این مسئول گفت: بر اساس روایات و احادیث علم سلطان و قدرت است و کسی که به علم و دانش تسلط دارد در واقع قدرت و توانایی دارد، بنابراین مجهز شدن به سلاح دانش و تقویت زیرساخت‌های این حوزه، مهمترین راهکار برای رسیدن به قله‌های موفقیت در شرایط کنونی اقتصاد جهانی است.

رده با اشاره به نامگذاری آخرین سال قرن چهاردهم شمسی به عنوان سال جهش تولید توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، گفت: امید است در این سال با ارتقای سطح تولیدات داخلی و ارتقای مناسب سطح خودکفایی داخلی، ایران اسلامی با عزمی راسخ‌تر وارد قرن پانزدهم شمسی شده و در راستای تمدن نوین اسلامی به حرکت خود ادامه دهد.

این کارشناس حوزه پژوهشی و فرهنگی به تشریح جایگاه مفاهیم دینی و انقلابی در تحقق شعار سال پرداخت و گفت: باید با تاسی از مکتب دوران انقلاب و دفاع مقدس و اعتقاد قلبی وعملی به باور" مامی توانیم"، در عرصه اقتصادی نیزبا استفاده از این اعتقاد وفرهنگ به قله‌های موفقیت برسیم.

او گفت: البته دراین مسیر دشمنان ایران اسلامی بیکار نخواهند نشست و با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود از جمله ماشین پروپاگاندای گسترده خود، سعی درتضعیف روحیه مردم و متولیان حوزه‌های مختلف کشور را دارند، اما بی گمان با استفاده از سلاح اعتقادی، ایمان راسخ و تلاش بی وقفه و همت جوانان ایران زمین همچون سالیان گذشته، می‌توان دشمن را به زانو درآورد.

مسئول پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: پایان سال ۱۳۹۹ و آغاز قرن پانزدهم شمسی و شروع سال ۱۴۰۰ خورشیدی، شروعی بسیار مبارک دارد وآن همزمانی با اعیاد و ایام شعبانیه است که امیدواریم به مدد الطاف الهی و در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) شاهد سرافرازی هرچه بیشتر ایران اسلامی و غلبه بر مشکلات داخلی و شکست دشمنان خارجی باشیم و چه زیبا خواهد بود که این شروع مبارک به ظهور منجی عالم بشریت (ارواحنا له الفداء) نیز منتهی شود .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار