رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک گفت: با رایزنی روئسای هیئت‌های ورزشی استان، روسای غیرفعال هیئت‌های ورزشی اندیمشک برکنار می‌شوند.

کیومرث آریان متین رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با اشاره به اینکه مدیریت هیات های ورزشی باید به افرادی محول شود که علاوه بر داشتن مدیریت، عشق و علاقه خدمت کردن به ورزش را نیز داشته باشند، گفت: با رایزنی با روسای هیات های ورزشی استان، روسای غيرفعال هيات های ورزشی اندیمشک برکنار می شوند.

او افزود: ایجاد تعامل و ارتباط موثر بین اداره ورزش و جوانان و هیئت های ورزشی مسیر رسیدن به اهداف متعالی در ورزش را کاهش داده و موجب شناسایی هر چه سریعتر نقاط ضعف و قوت و رفع مشکلات موجود می شود.

آریان متین اظهار داشت: هیئت های ورزشی بازوان قدرتمند ورزش کشور هستند و مدیریت آن ها باید به افرادی سپرده شود که علاوه بر داشتن مدیریت فنی، مالی و تخصصی، عشق و علاقه خدمت کردن به ورزش را نیز داشته باشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک با اشاره به وجود پتانسیل ها و زیرساخت های موجود در زمینه ورزش قهرمانی و همگانی در اندیمشک، ادامه داد: اقداماتی درخصوص شناسایی هیئت‌های ورزشی فعال و غیرفعال شهرستان اندیمشک صورت گرفته است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.