شهرداری منطقه یک مشهد هم به سامانه الکترونیکی پیوست

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری مشهد گفت: در ادامه فرایند الکترونیکی کردن پاسخگویی در شهرداری مشهد، برنامه‌ریزی برای الکترونیکی کردن شهرداری منطقه یک مشهد انجام شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شهریار آل شیخ معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری مشهد گفت: منطقه یک مشهد از نظر فرایند‌های شهرسازی و بهره‌وری در مجموعه کارکنان و درآمد یکی از بهترین مناطق این شهر است لذا با توجه به کنترل خوب فرایند‌ها در این منطقه، اقدامات به منظور الکترونیکی شدن آن پارسال آغاز شد.

او ادامه داد: در حال حاضر فضا و تجهیزات لازم در این زمینه فراهم و آموزش‌های لازم به کارکنان ارائه شده است و با توجه به حجم زیاد کار در پایان پارسال، امکان پاسخگویی به تمامی پرونده‌ها از این طریق وجود نداشت، اما از ابتدای امسال، روند انتقال کار‌ها به این بخش در حال انجام است.

 معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری مشهد گفت: امسال، گام‌های محکم‌تری به منظور الکترونیکی شدن فرایند‌ها به ویژه در مناطقی که جامعه مخاطب از سطح سواد بالاتری برخوردار بوده و در مجموعه مدیریتی و کارکنان نیز ظرفیت بیشتری را دارا هستند، برداشته شود.
 
آل شیخ افزود: به دنبال این هستیم تا پایان امسال، تمامی مناطق شهرداری مشهد را الکترونیکی کنیم.
 
او ادامه داد: پس از موافقت معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی با الکترونیکی شدن شهرداری منطقه یک برنامه ریزی‌های لازم برای این کارانجام شد.

جواد اصغری افزود: براین اساس پایان پارسال،  فضای مناسب و تجهیزات مورد نیاز در مدت زمان کوتاه در مجموعه شهرداری منطقه یک فراهم شد.

او  ادامه داد: همچنین آموزش‌های لازم به کارکنان و اطلاع رسانی در خصوص الکترونیکی شدن فرایند‌ها و آموزش چگونگی استفاده از این سیستم و روند اجرایی آن نیز به شهروندان ارائه شد.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.