اجرای بیش از پنج هزار و ۵۰۰ طرح اشتغال مددجویی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: این نهاد در سال گذشته بیش از پنج هزار و ۵۰۰ طرح اشتغالزایی در سطح استان اجرایی کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محسن رخصی روز سه شنبه در نشست با فرماندار شهرستان روانسر گفت: برای اجرای طرح ها در مجموع ۱۸۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به خانواده های زیرپوشش این نهاد پرداخت شده است.

او با بیان اینکه اشتغال اولویت اصلی کمیته امداد امام (ره) است، گفت: در چهار سال گذشته این نهاد در حوزه اشتغال اقدامات خوبی انجام داده و به خوبی نقش آفرینی کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) کرمانشاه ادامه داد: برنامه اشتغال سال ۹۹ کمیته امداد استان از سوی مرکز ابلاغ شده و در حال تنظیم این برنامه به صورت شهرستانی هستیم.

رخصی اظهار داشت: برای ایجاد اشتغال نیازمند همراهی و کمک بانک های عامل هستیم کمیته امداد برای تحقق شعار سال ۹۸ که از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری شده برنامه های خاص و ویژه ای دارد.

فرماندار شهرستان روانسر نیز گفت: باتوجه به خدمت رسانی کمیته امداد به اقشار مستضعف و نیازمند، کار در این نهاد مقدس و ارزشمند است.

سعدی مصطفی زاده افزود: کمیته امداد نقش تاثیرگذاری در تحقق شعار سال و ایجاد اشتغال دارد.

او بیان کرد: روانسر شهرستانی اقتصادی است و پتانسیل های لازم را برای ایجاد اشتغال دارد و انتظار داریم کمیته امداد در این عرصه ها ورود کند.

در پایان این نشست از خدمات و تلاش های ناصر مرادی پویانی مدیر کمیته امداد شهرستان روانسر قدردانی و عزیزمراد ویسی به عنوان مدیر جدید این اداره معرفی شد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار