صنعتگران چهارمحال و بختیاری همپای مدافعان سلامت

صنعتگران چهارمحال وبختیاری در راستای همراهی با مدافعان سلامت علاوه بر تولید اقلام بهداشتی با اهدای بسته‌های داوطلبانه به یاری بیماران کرونایی پیوستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سجاد رستمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: در ادامه پویش‌ها و مشارکت قشر‌های مختلف در امر پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ویروس، جمعی از صنعتگران و مدیران واحد‌های صنعتی بزرگ در راستای مسئولیت‌های اجتماعی وارد میدان شدند.

او افزود: دراین راستا ۱۰ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال اقلام و تجهیزات بهداشتی خریداری و برای استفاده به دانشگاه علوم پزشکی، فرمانداری ها، بخشداری ها، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اهدا کرده اند.

رستمی اضافه کرد: علاوه بر اهدای تجهیزات و اقلام بهداشتی واحد‌های صنعتی استان، تا کنون ۲۴۴ هزار و ۵۳۷ کیلوگرم انواع ضدعفونی کننده بر پایه الکل، ۱۹۰ هزار کیلوگرم آب ژاول، ۸۳ هزار و ۲۸۳ عدد ماسک یکبار مصرف پارچه ای، ۱۰ میلیون و ۵۰ هزارعدد دستکش پلی اتیلنی، چهار هزار و ۲۵۰ عددلباس یکبارمصرف بیمارستانی و ۵۴ هزار و ۳۲۰ کیلوگرم مایع دست شویی تولید و روانه بازار مصرف کرده اند.

او گفت: روند کمک رسانی‌ها ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار