نماینده ولی فقیه در استان قزوین :

جهان با ظهور منجی سرشار از امنیت و آرامش می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: جهان با ناامنی، بیماری و ترس پایان نمی‌یابد بلکه با ظهور منجی سرشار از امنیت و آرامش می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار جمعی از فعالان مهدوی گفت: اینکه با ظهور منجی، عالم به پایان می‌رسد نگرش اشتباه و نادرستی است چرا که با ظهور حضرت زندگی نوینی بر اساس آرمان‌های الهی و دینی شکل می‌گیرد و جهان سرشار از امنیت و آرامش می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی پیگیری مطالبات و چشم‌انداز رهبر معظم انقلاب در باب ظهور و سبک زندگی اسلامی را یکی از ضروریات دانست و خاطرنشان کرد: چشم‌اندازی که رهبری برای آینده ترسیم کرده‌اند، برخاسته‌ی از نگاه قرآن و دین به آینده جهان است و به همین خاطر امنیت، امید، آرامش، ذکر و اخوت دینی در بالاترین سطح قرار دارد.

او با تأکید بر اینکه در برگزاری برنامه‌ها نباید به حداقل‌ها اکتفا کنیم، تأکید کرد: آن چیزی که مورد توجه و اهمیت است، نگاه عمیق و عملیاتی به راهبرد‌های تحقق سبک زندگی اسلامی است و اگر اینگونه عمل کنیم حقیقتاً در راستای ظهور گام برداشته‌ایم.

امام جمعه قزوین بر ساماندهی و یکپارچه شدن هر چه بیشتر کار‌های خیر و کمک‌های مردمی و خیران تأکید کرد و گفت: اگرچه هر کسی می‌تواند به صورت مستقل نیز کار‌های خیر انجام داده و به نیازمندان کمک کند، اما هر چه این فعالیت‌های یکپارچگی بیشتری پیدا کند، اثر مطلوب‌تری خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی تأکید کرد: فضای ارتباطی با محور فضای مجازی را باید جدی‌تر کرد و ارتباطات را در فضای مجازی گسترش داد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار