فرماندار مهدیشهر:

نظارت بر تردد به مهدیشهر تشدید می‌شود

میقانی گفت: نظارت بر ممانعت ورود خودرو‌های غیر بومی به مهدیشهر برای جلوگیری از هر گونه سفر در روز‌های تعطیلات آخر هفته تشدید می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، عبدالرضا میقانی فرماندار مهدیشهر با اشاره به افزایش مسافرت شهروندان شهر‌های اطراف به مهدیشهر در ایام نیمه شعبان، گفت: هماهنگی‌های لازم برای ممانعت از ورود وسایل نقلیه از مبادی ورودی به سمت این شهرستان انجام شده است.

او بیان کرد: تمام پارک ها، مراکز تفریحی، بوستان‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان مهدیشهر در تعطیلات پایان هفته مانند روز طبیعت امسال تعطیل است و از برپایی هرگونه تجمع در این مناطق جلوگیری و با آن برخورد می‌شود.

فرماندار مهدیشهر با بیان اینکه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم از مهم‌ترین اولویت‌های مسوولان این شهرستان است، تصریح کرد: برای مانع شدن از برپایی ایستگاه‌های صلواتی با مسوولان مرتبط پیش‌بینی‌های لازم در نظر شده است.

میقانی با اشاره به تعطیلی اماکن دینی و مساجد مهدیشهر، تصریح کرد: این اقدام برای جلوگیری از هر گونه تجمع به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا انجام شده و شهروندان و هیات‌های مذهبی شهرستان نیز از برپایی هرگونه اجتماع در روز نیمه شعبان پرهیز کنند.

فرماندار مهدیشهر تاکید کرد: مردم این شهرستان از پذیرش مهمان در تعطیلات پایان هفته برای حفظ سلامتی خود و خانواده‌ها به طور جدی خودداری کنند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار