تولید بیش از هزار و ۷۰۰ محتوای مجازی دروس دانشجویان کرمانشاهی

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تا کنون بالغ بر ۶۵۰ عنوان از دروس تئوری جهت ۳۶۱۸ دانشجوی علوم پزشکی کرمانشاه در سامانه کشوری نوید تعریف شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:  مسئولین آموزش در دانشکده ها و معاونت آموزشی دانشگاه ،کارشناسان خدمات ماشینی، بخش آی تی معاونت آموزشی، آموزش دانشکده ها واعضا هیات علمی دانشگاه از ابتدای بحران ناشی از شیوع بیماری کرونا تلاش بی وقفه ای در راستای ارائه آموزش های مجازی به دانشجویان داشته اند که تلاش و همکاری تمام این عزیزان ستودنی و قابل تقدیر است.

او افزود: با فعالیت های انجام شده در معاونت آموزشی دانشگاه تا کنون بالغ بر ۶۵۰ عنوان از دروس تئوری جهت ۳۶۱۸ دانشجوی علوم پزشکی کرمانشاه در سامانه کشوری نوید تعریف شده است.

خزایی گفت: همچنین ۲۹۳ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه ۱۷۳۹ محتوای مجازی جهت دروس تئوری تهیه و در سامانه نوید در اختیار دانشجویان قرار داده اند .

به گفته این مقام مسئول معاونت آموزشی دانشگاه تمام توان و ظرفیتهای خود را بکار گرفته است که تا زمان برگشت شرایط به روال عادی با استفاده از بستر آموزش مجازی خلاء عدم برگزاری کلاس های حضوری را تا حدودی برای دانشجویان جبران کند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار