پیام تبریک آیت الله علم الهدی به سربازان گمنام امام زمان(عج)

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به‌مناسبت روز سربازان گمنام امام زمان(عج) پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت الله سیداحمد علم الهدی، نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد به‌مناسبت روز سربازان گمنام امام زمان (عج) پیام تبریکی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است؛

" بسم الله الرحمن الرحیم "

با عرض تبریک به‌مناسبت میلاد مسعود حضرت بقیه الله ارواحنا فداه

روز سرباز گمنام امام زمان (عج) را گرامی می‌دارم و امید موفقیت شما عزیزان را در سربازی وجود اقدس آن حضرت به‌صورت روزافزون از خداوند مسئلت می‌نمایم.

سربازی امام زمان عنوانی است که همه به آن افتخار می‌کنند، در روحانیت مقام معظم رهبری، مراجع عالی‌قدر، عموم طلاب جوان و مدرسین حوزه علمیه تا من طلبه ناچیز مدعی سربازی امام زمان (عج) هستند.

تمام نهاد‌های نظامی و انتظامی این کشور در عنوان سربازی امام زمان (عج) قرار دارند، اما آنچه به‌عنوان جوهره اصلی در خدمت و سربازی امام زمان مطرح است، اخلاص در خدمت است و این اخلاص در گمنامی بیشتر قابل تحقق است.

آن سرباز امام زمان که در عمق خطرات، پیچیده‌ترین مأموریت‌ها را مخصوصا در فعالیت‌های برون‌مرزی انجام می‌دهد و همه آن قهرمانی‌ها که به‌جا آورده است، منصوب نمی‌شود و به آن عنوان شناخته نمی‌گردد، جدی‌ترین مرحله اخلاص برای او پیش می‌آید لذا این روز بزرگ به‌نام شما نامیده شده و امروز را به شما برادران ایثارگر در اطلاعات وزارت و اطلاعات سپاه و اطلاعات نیروی انتظامی تبریک عرض می‌کنم و این روز شما را گرامی می‌دارم.»
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.