ادامه اقدام خیرخواهانه المپین کاراته به نفع مردم کم بضاعت/ گنج زاده: کنار ورزشکاران به مردم خدمت کردن افتخار است

قهرمان المپین تیم ملی کاراته کشورمان همچنان به همراه یک تیم خیر ورزشی به افراد کم درآمد در این روز‌ها کمک می‌کند.

ادامه اقدام خیرخواهانه گنج زاده به نفع مردم کم بضاعت/ گنج زاده: کنار ورزشکاران به مردم خدمت کردن افتخار استبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در روز‌هایی که همه دنیا درگیر بیماری کرونا شده،  کمیل قاسمی،  حسن رحیمی و مهدی برائتی قهرمانان کشتی جهان با همراهی چند تن از هنرمندان ازجمله پرویز پرستویی با همکاری موسسه فرهنگی هنری خیریه خادمین علی‌بن‌ابی‌طالب نسبت به توزیع اقلام غذایی و مواد ضدعفونی کننده در میان زنان سرپرست خانوار سطح شهر تهران اقدام کرده اند.

سجاد گنج زاده ملی پوش کاراته کشورمان در وزن ۷۵+ کیلوگرم چند وقت پیش توانست جواز حضور در المپیک توکیو را کسب کند به این تیم خیر اضافه شده است. با این حال گنج زاده امروز هم به همراه این تیم خیر به مناطق کم برخوردار رفت و چند ساعت پیش هم فدراسیون پزشکی ورزشی خبر از مشکوک بودن این کاراته کا به ویروس کرونا داد و طی چند روز آینده وضعیت او مشخص خواهد شد.

گنج زاده در خصوص این کار خیر بیان کرد: افتخاری است تا در کنار ورزشکاران کشور به مردم خدمت کنیم. فیلم قهرمانان را از اقدامات خیرخواهانه شان دیدم و می‌خواستم از نزدیک در کنار آن‌ها باشم. فکر می‌کنم مردم به دلیل اطمینان ارتباطی که با قهرمانان و ورزشکاران دارند باعث می‌شود تا ما هم از این فرصت استفاده کنیم و امانت‌های مردم را به دست افراد کم پس انداز برسانیم.

او درباره انجان تست کرونا گفت: یکی از اعضای خانواده مان به ویروس کرونا مبتلا شده بود و ترجیح دادم تست کرونا بدهم که تا ۲ روز آینده مشخص خواهد شد. در قرنطینه نیستم و در حال خدمت‌رسانی به مردمم.


بیشتر بخوانید: لشگری: سجاد گنج زاده را به دقت زیر نظر داریم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار