افزایش ۳۰ درصدی مصرف آب در کرمانشاه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه بیماری کرونا باعث افزایش سرانه مصرف آب تا بیش از ۲۰۰ لیتر شده است، گفت: میانگین افزایش مصرف آب در استان ۳۰ درصد است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علیرضا کاکاوند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه  گفت: همکاران ما در شرکت آبفای استان، برای آنکه در این شرایط که مردم برای عمل به توصیه های بهداشتی پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا نیاز به شست و شوی دست با آب و صابون و حفظ بهداشت دارند در دسترسی به آب دچار مضیقه نشوند، برنامه های کوتاه مدتی از جمله؛ جابجایی خطوط، اتصال مخازن و در بعضی نقاط اجاره و تجهیز چاه های جدید را در دستور کار قرار داده اند.

او گفت: خوشبختانه این تمهیدات باعث شده تا این لحظه مشکلی در تأمین آب شرب در سطح استان نداشته باشیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه در ادامه با تأکید بر اینکه برای عبور از بحران نیاز به همراهی و همکاری مردم داریم، از مشترکان خواست باتوجه به در پیش بودن گرما و فصل تابستان و احتمال افزایش مصرف، برای آنکه مشکلی در افت فشار و یا احیانا قطعی آب نداشته باشیم با رعایت الگوی مصرف کمک کنند تا تابستان پیش رو را با کمترین مشکل پشت سر بگذاریم.

او با بیان اینکه با ادامه روند کنونی مصرف آب، حتما دچار مشکل خواهیم شد از شهروندان خواست تا با مدیریت مصرف، سرانه مصرف آب را به کمتر از ۱۷۰ لیتر برسانند تا تابستان کم مشکلی را به لحاظ تأمین آب داشته باشیم.

او در پایان تأکید کرد: سامانه ۱۲۲ حوادث و اتفاقات شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه به صورت شبانه روز در خدمت شهروندان است تا حوادث شبکه های آب یا فاضلاب را جهت رسیدگی و رفع مشکل، گزارش نمایند.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار