تشکیل بیش از هشت هزار پرونده در تعزیرات حکومتی استان سمنان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: هشت هزار و ۲۴۳ پرونده در زمینه تخلف‌های صنفی، بهداشتی و قاچاق در این اداره کل در سال ۹۸ تشکیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رضا محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: بیشترین پرونده‌های تشکیل شده در اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان مربوط به کالا و خدمات بود.

او افزود: از مجموع هشت هزار و ۲۴۳ پرونده تشکیل شده در اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان، ۶ هزار و ۵۳۸ پرونده مربوط به کالا و خدمات بود.

محمدی تصریح کرد: سال گذشته از مجموع هشت هزار و ۲۴۳ پرونده، یک‌هزار و ۲۹ پرونده در زمینه قاچاق کالا و ۶۷۶ پرونده در زمینه تخلفات بهداشتی در استان سمنان تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: گران‌فروشی، کم فروشی، تقلب، ارائه نکردن فاکتور و درج نکردن قیمت کالا از جمله تخلف‌های صنفی در سال گذشته بود که منجر به تشکیل پرونده شد.

او بیان کرد: سال گذشته هشت هزار و ۲۴۳ پرونده تشکیل شده در این اداره کل پس از انجام تشریفات قانونی و رسیدگی در شعبه‌ها و محرز شدن تخلف آن‌ها به بیش از ۵۵۱ میلیارد و ۶۱۳ میلیون و ۲۷۲ هزار ریال جزای نقدی محکوم شدند.

تعزیرات حکومتی با ایجاد نظام پاسخ دهی، جرایم نقدی و توقیف اموال، به مطالبه‌های مردم در بحث گران فروشی، قاچاق و التهاب بازار رسیدگی می‌کند.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
الان سازمان میادین میوه و تره بار قیمت مصوب تعزیراتی گوسفند زنده (41200تومان) را نادیده گرفته و دام زنده سبک را با قیمت 45000تومان بفروش میرساند. متاسفانه هیچ نهاد نظارتی تقبل رسیدگی و نظارت بر آن را برعهده نگرفته است و از طرفی هم، سازمان میادین میوه و تره بار می گوید: ما باید پول جایگاه ودامپزشک بدهیم و به همین خاطر گران تر از نرخ مصوب میفروشیم.