تاخیر در آغاز به کار محوطه Avengers پارک دیزنی‌لند به دلیل ویروس کرونا

یک مقام رسمی از تاخیر در آغاز به کار محوطه Avengers پارک دیزنی‌لند به دلیل ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به این مسئله که ساخت و ساز دیزنی‌لند تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است، شروع به کار محوطه جدید Avengers این مجموعه با تاخیر مواجه خواهد شد. در ابتدا قرار بود این بخش جدید که دارای تم دنیای کتاب‌های کمیک مارول است در ۱۸ جولای انجام شود. اما متاسفانه به دلیل شیوع ویروس COVID-19، این پارک برای جلوگیری از شیوع این بیماری تا اطلاع ثانوی بسته شده است.

یک مقام رسمی دیزنی در بیانیه‌ای از طریق ایمیل گفت: "مطابق با راهنمایی‌های مقامات دولتی و بهداشتی، بسته شدن موقت دیزنی لند الزامی است."

جزئیات محوطه جدید دیزنی‌لند

پس از راه اندازی محوطه انتقام جویان در دیزنی‌لند، یک بخش اختصاصی برای مرد عنکبوتی به نمایش گذاشته خواهد شد که به عنوان Worldwide Engineering Brigade یا WEB شناخته می‌شود. وب توسط تونی استارک به منظور "پیشرفت در فناوری‌های فوق‌العاده قدرتمند، از جمله پیشرفت‌های جدید در لباس مرد عنکبوتی به عنوان اولین پروژه خود" تأسیس شد و شامل یک نمایش جذاب و جدید آکروباتیک توسط اسپایدرمن است.

بخش دیگری که به محوطه انتقام‌جویان اضافه خواهد شد، Sanctum آست؛ مجموعه‌ای از ویرانه‌ها که بر اساس داستان Doctor Strange ساخته شده است. شخصیت‌های دیگری مانند بیوه سیاه (Black Widow)، مرد آهنی (Iron Man)، کاپیتان آمریکا (Captain America) و کاپیتان مارول (Captain Marvel) نیز در این محوطه حضور دارند. حتی بخش در آن وجود دارد که با تم مرد مورچه‌ای (Ant-Man) ساخته شده است.


بیشتر بخوانید: نگاهی بر عنوان بازسازی شده رزیدنت اویل ۳


تاخیر در آغاز به کار محوطه Avengers پارک دیزنی‌لند به دلیل ویروس کرونا

یکی دیگر از جاذبه‌های بخش جدید دیزنی‌لند شرکت در یکی از عملیات‌های گروه محافظان کهکشان (Guardians of the Galaxy) است. به طور کلی این بخش جدید از دیزنی‌لند می‌تواند یکی از بهترین قسمت‌هایی باشد که در آن وجود داشته، زیرا حتی کسانی که پیشتر به کاراکتر‌های موجود در پارک علاقه نداشتند، اکنون می‌توانند به سمت شخصیت‌‎های محبوب خود در دنیای مارول بروند و ساعاتی خود را در بین آن‌ها حس کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار