کشف بیش از ۱۶۸ کیلو تریاک در محور کاکان-یاسوج

جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۱۶۸ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس استان فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،کیقباد مصطفاییجانشین فرمانده انتظامی این استان گفت: مأموران پاسگاه انتظامی کاکان شهرستان بویراحمد با اشراف کامل بر رفتار‌های مجرمانه سوداگران مرگ، از انتقال یک محموله مواد مخدر از یکی از استان‌های همجوار به محور‌های مواصلاتی استان مطلع شدند.
 
کیقباد مصطفایی افزود: مأموران با هماهنگی مرجع قضائی و تعامل با پاسگاه انتظامی کُمِهر از توابع استان فارس حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور ورودی کاکان به یاسوج خودروی سمند مظنون به حمل مواد را شناسایی کردند.
 
او با بیان اینکه راننده با بی توجهی به دستور توقف پلیس از محل متواری شد ادامه داد: خودروی حامل مواد پس از طی مسافتی با شلیک هوایی پلیس متوقف اما راننده با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شد.
 
جانشین فرمانده انتظامی این استان افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو ۱۶۸ کیلو و ۶۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کردند.
 
سرهنگ مصطفایی با اشاره به تلاش برای دستگیری متهم اضافه کرد: خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از اقدام، همکاری و تعامل به موقع مأموران پلیس استان فارس با تاکید بر تشدید برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای پلیس با سوداگران مرگ و باند‌های قاچاق مواد مخدر از عموم مردم خواست هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
 
 
انتهای پیام/ط
برچسب ها: مواد مخدر ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.