نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سکه طرح قدیم ۱۲۰ هزار تومان گران شد

کشتی آرای گفت: سکه طرح قدیم نسبت به روز گذشته ۱۲۰ هزار تومان افزایش داشته است.

////کشتی آرای نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر  در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه خرید و فروش طلا و جواهر در فضای مجازی کاملا غیر قانونی است و نباید فعالیت داشته باشند، گفت:  مردم به هیچ عنوان نباید در فضای مجازی خرید طلا داشته باشند و  هر گونه مسئولیت ضرر و زیان در این خرید و فروش‌ها به عهده خریدار است.

او  افزود: با توجه به اطلاعیه‌ای که از سوی اتاق اصناف ایران و اتاق اصناف تهران با هماهنگی با ستاد مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت صادر شده تمامی واحد‌های صنفی فروش طلا و جواهر تا ۳۰ فروردین تعطیل است.  با توجه به این که در بازار‌های جهانی قیمت وجود دارد و انس جهانی با نوساناتی روبه رو بوده قیمت‌ها به طور روزانه اعلام می‌شود.

این مقام مسئول گفت: قیمت ها امروز نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشته و میزان تغییر بسیار اندک بوده است.  سکه طرح قدیم نسبت به روز گذشته ۱۲۰ هزار تومان افزایش داشته است.


بیشتر بخوانید: علت گرانی طلا در هفته گذشته چه بود؟/دلار همچنان گرفتار حباب قیمتی


کشتی آرای با اشاره به قیمت اونس طلا، گفت: امروز قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی یک هزار و ۶۸۶ دلار معامله شد. سکه طرح قدیم ۶ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۶ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۸۸۰ هزار تومان، سکه یک گرمی ۹۸۰ هزار تومان و هر مثقال طلا ۱۷ عیار، ۲ میلیون و ۸۰۵ هزار تومان معامله شد.

نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: هر گرم طلای ۱۸ عیار ۶۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان تومان معامله شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار