بارش‌های رگباری و وزش باد در کرمان

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت:برای امروز بارش‌های رگباری، وزش باد نسبتا شدید در برخی مناطق استان پیش بینی می‌شود.

بارش‌های رگباری و وزش باد در کرمانمیترا یاوری، کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه آسمان استان نیمه ابری تا تمام ابری است گفت: امروز وزش باد نسبتا شدید به همراه گردوخاک در شرق و بارش‌های رگباری در شمال وغرب استان پدیده غالب است.

او افزود: در شرق استان طوفان شن وخاک، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا را داریم.

یاوری با اعلام اینکه به دلیل بارش‌های رگباری احتمال آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه‌های فصلی وبارش تگرگ در مناطق مستعد را داریم اظهار کرد:مردم از رفتن در کنار حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

او با اشاره به اینکه این شرایط جوی تا پایان هفته در استان حاکم است گفت: به نخلداران توصیه می‌شود بو دادن نخلستان‌های خود را برای روز جمعه به بعد بگذارند.

یاوری افزود: در حالی که شهداد در ۲۴ ساعته گذشته با ۳۵ درجه‌ی سانتیگراد، گرم‌ترین روز را پشت سر گذاشته لاله زار با ۶ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۰ درجه‌ی سانتیگراد اعلام و تصریح کرد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۱۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار