دستگیری باند سارقان مغازه در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری ۴ نفر از اعضای باند سارقان مغازه در این شهرستان خبر داد.

دستگیری باند سارقان مغازه در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ محمد باقر سلگی، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از مغازه‌ها در شهرستان ملایر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی و به کارگیری شگرد‌های پلیسی، مخفیگاه متهم اصلی شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضائی  در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ سلگی گفت: متهم در تحقیقات فنی و بازجویی‌های تخصصی به چندین فقره سرقت از مغازه‌های مختلف اعتراف کرد که در ادامه با بررسی دقیق‌تر موضوع، مخفیگاه ۳ همدست او نیز شناسایی و متهمان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به این که در بازرسی از مخفیگاه متهمان، اموال مسروقه شامل موتور برق، پمپ آب و البسه کشف شد افزود: هر ۴ متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند.

سرهنگی سلگی بیان کرد: بهترین عامل برای کاهش وقوع سرقت‌ها تجهیز اماکن به سیستم‌های پایش الکترونیکی و هوشمند است که به عنوان یک عامل بازدارنده می‌تواند مانع وقوع این گونه سرقت‌ها شود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.