نظارت دقیق بر اصناف، ادارات و کارخانجات گام دوم مبارزه به کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی نظارت دقیق بر اصناف، ادارات و کارخانجات را گام دوم مبارزه به کرونا دانست.

نظارت دقیق بر اصناف، ادارات و کارخانجات گام دوم مبارزه به کروناسید محمد جمالیان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،   گفت: در گام دوم مبارزه با کووید ۱۹ نظارت دقیق بر اصناف، فروشندگان، ادارات و کارخانجات خواهیم داشت.

 جمالیان افزود: کووید ۱۹ با ما خواهد بود و مردم بایستی فرهنگ زندگی از مراوات اجتماعی تا مراوات اقتصادی خود را تغییر دهند و رفتار‌های ما باید بصورت جهشی تغییر کرده و فرهنگ سلامت و بهداشت پررنگتر شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با اشاره به اینکه هر ساله با ویروس کووید ۱۹ درگیر خواهیم بود افزود: به این ترتیب فاصله گذاری اجتماعی از اهمیت بیشتری پیدا می‌کند و باید آداب زندگی خود را تغییر دهیم.

او ادامه داد: باید ضمن کمتر کردن انتقال سرعت ویروس کرونا مسائل بهداشتی را جدی بگیریم و مردم همکاری بیشتری در این رابطه داشته باشند تا هرچه زودتر این ویروس منحوس ریشه کن شود.

جمالیان تصریح کرد: زمانی ما به موفقیت خواهیم رسید که مردم را همدل و در کنار خود ببینیم و مردم در نقاط پر ازدحام حضور خود را کمتر کنند و مراودات مالی حتماً از طریق کارت‌های بانکی انجام شود و به هیچ وجه از پول نقدی استفاده نگردد.

او بیان کرد: با باز شدن مغازه‌ها و شروع به کار اصناف و غربالگری هوشمند در استان مرکزی انتظار ما این است که مردم نکات بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.