تشریح جزئیات کشف جسد قاتل فراری/ ۶ فقره قتل در پرونده قاتل

فرمانده انتظامی فارس گفت: جسد شرور معروف با ۶ فقره قتل که از سال ۹۱ تحت تعقیب پلیس بود در کوه‌های بخش ششده شهرستان فسا کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: در پی اعلام یک فقره پیدایش جسد در کوه‌های بخش ششده شهرستان فسا، موضوع شناسایی فرد متوفی در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی و رعایت کامل اصول حفاظتی و امنیتی و صدور دستورات هوشیاری، در محل اعلام شده حاضر شدند که در بررسی‌های اولیه مشخص شد جسد متوفی در لا به لای سنگ‌های کوهستان به همراه سلاح و مهمات و کوله پشتی دچار فساد نعشی شده است.


بیشتر بخوانید: کشف جسد شرور معروف شرق فارس در فسا


سردار حبیبی با بیان اینکه جسد متوفی برای سیر مراحل قانونی به پزشکی قانونی ارسال شد، گفت: پس از آزمایش DNA، مشخص شد جسد متعلق به شرور و قاتل فراری معروف به حاجی قنبری است که از سال ۹۱ تحت تعقیب پلیس بوده و ۶ فقره قتل در سوابق خود دارد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه علت فوت این فرد شرور پس از انجام معاینات دقیق اعلام می‌شود، ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی، تصریح کرد: پلیس با هرگونه ناهنجاری اجتماعی و اخلاقی برابر قانون به شدت برخورد خواهد کرد و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مشکلات امنیتی و انتظامی، مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
کماکان منتظر اعلام علت مرگ هستیم
آخرین اخبار