گزارش/

احتمال تعویق دوباره کنکور دکتری ۹۹ وجود دارد؟

با تعویق آزمون کارشناسان رسمی دادگستری که مقرر بود در تاریخ ۹ اسفند برگزار شود احتمال تعویق دوباره کنکور دکتری ۹۹ شدت گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، ورود ویروس کرونا به کشور باعث شد که بسیاری از اقداماتی که منجر به ایجاد تجمعات افراد می‌شود منحل شود. این شرایط باعث شد که از ابتدای بهمن ۹۸ مدارس و دانشگاه‌ها  به تعطیلی کشیده شود.

اولین آزمونی که به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد کنکور دکتری ۹۹ بود که مقرر بود در ۹ اسفند برگزار شود. این شرایط باعث شد که سازمان سنجش با صدور اطلاعیه‌ای از برگزار شدن کنکور دکتری ۹۹ در تاریخ ۹ خرداد خبر دهد.

اما هم اکنون و با گذشت دو ماه از شیوع کرونا در کشور و مشخص نبودن زمان نزولی شدن این ویروس  احتمال تعویق مجدد و چند باره کنکور دکتری و کارشناسی ارشد سال ۹۹ به وجود آمده است.

آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه به تعویق افتاد

سازمان سنجش آموزش کشور ۲۶ فروردین  با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به دلیل شرایط حاصل از شیوع ویروس کرونا آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه به تعویق افتاده و زمان جدید آن متعاقبا اعلام می‌شود.  این آزمون قرار بود روز ۹ خرداد برگزار شود، یعنی همان تاریخی که برای برگزاری آزمون دکتری ۹۹ نیز تعیین شده است.


بیشتر بخوانید: افزایش نگرانی‌ها نسبت به وضعیت آموزش کشور با شیوع ویروس کرونا


کنکور ورودی دانشگاه‌ها در صورت لزوم با چند هفته تاخیر برگزار می‌شود

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره احتمال تعویق کنکور و یا لغو آن گفت: کنکور ورودی دانشگاه‌ها در همه مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری طبق روال سال‌های قبل انجام می‌شود و در صورت لزوم با چند هفته تاخیر برگزار خواهد شد.

احتمال تعویق دوباره کنکور دکتری ۹۹ وجود دارد؟

آزمون‌های بین المللی تا پایان اردیبهشت برگزار نمی‌شود

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص برگزاری آزمون‌های بین الملل در ایران منتشر شد. در این اطلاعیه آمد: ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبان آزمون‌های TOEFL, GRE General, GRE Subject, IELTS, Life Skills, UKVI پیرو اطلاعیه مورخ ۹۸/۱۲/۲۷ در خصوص لغو آزمون‌های بین الملل در ایران، به اطلاع می‌رساند با هماهنگی به عمل آمده با موسسات ETS و IDP، کلیه آزمون‌های مورد اشاره در ایران تا ۲۰ ماه می ۲۰۲۰ برابر با ۳۱ اردیبهشت ۹۹ برگزار نخواهد شد. در این اطلاعیه زمانی برای بزگرای این آزمون‌های اعلام نشده است.

سازمان سنجش پیش‌تر تعویق این آزمون‌ها را تا ابتدای اردیبهشت اعلام کرده بود.

آزمون‌های لغو شده در فروردین  ۹۹

پیش از این قرار بود در روز ۲۰ فروردین ۹۹ آزمون‌های جامع داروسازی، آزمون جامع علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی و آزمون پیش کارورزی برگزار شود.

همچنین آزمون‌های صلاحیت بالینی پزشکی و آزمون زبان انگلیسی که قرار بود در ۲۹ فروردین  ۹۹ برگزار شود هم لغو شد.

زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۹۹ به دلیل شیوع بیماری کرونا از جمعه ۹ اسفند ۹۸ به پنجشنبه ۲۸ فروردین ۹۹ تغییر یافته بود که دوباره به تعویق افتاد. زمان جدید برگزاری این آزمون خرداد ۹۹ اعلام شده است.

آزمون‌های لغو شده در اردیبهشت ۹۹

دوره چهل و هفتم آزمون دستیاری ابتدا قرار بود ۱۵ اسفند ۹۸ برگزار شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا لغو شد. زمان جدید ۴ اردیبهشت۹۹ بود که بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا آزمون دستیاری در اردیبهشت ۹۹ نیز برگزار نخواهد شد و به تعویق افتد، اما زمان دقیق آن متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود.

آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ نیز که پیش از این به دلیل مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۹ فروردین به روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۳ و ۴ اردیبهشت۹۹ تغییر یافته بود به تعویق افتاده و در خرداد ۹۹ برگزار می‌شود.

احتمال تعویق دوباره کنکور دکتری ۹۹ وجود دارد؟

نظر داوطلبان کنکوری درباره تعویق کنکور

اغلب مخاطبان کنکور دکتری در فضای مجازی خواستار تعویق کنکور هستند چرا که این داوطلبان نگران مبتلا شدن خودشان در صورت شرکت کردن در این آزمون هستند.

یک داوطلب به مشکل تردد به شهر‌های دیگر اشاره کرده و می‌گوید: با توجه به اینکه در آزمون دکتری، همه شهرستان‌ها محل برگزاری آزمون ندارند، داوطلبان باید برای آزمون به شهر‌های دیگر مراجعه کنند؛ در این میان اگر مبتلا شوند با بازگشت به شهرستان خود، باعث گسترش بیماری در کل کشور می‌شوند.

یک شرکت کننده دیگر در کنکور دکتری نیز گفت: در حوزه‌های امتحانی موقع ورود و خروج با ازدحام زیاد جمعیت حداقل یک ربع تا بیست دقیقه بین جمعیت باید حضور داشته باشیم، تا وارد محل آزمون و یا خارج شویم، در نتیجه این باعث شیوع گسترده بیماری می‌شود.

داوطلب دیگری نیز اظهار کرده است: در کلان شهر‌ها برای حمل و نقل باید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرد. چون معمولا محل حوزه جایی پارک مناسب دارد و این هم باعث شیوع گسترده بیماری می‌شود.

احتمال تعویق دوباره کنکور دکتری ۹۹ وجود دارد؟

کنکوری دیگری نوشت: با توجه به فرصت ۶ ماه تا شروع ترم مهر ماه، می‌توان زمان معرفی داوطلبین توسط سازمان به دانشگاه‌ها را تقلیل داد و در عوض زمان کنکور را حداقل یک ماه به تعویق انداخت.

مخاطب دیگری  خواستار برگزاری کنکور در شرایط عادی شد و گفت: لازم است برای حفظ سلامت افراد شرکت‌کننده در کنکور دکتری و خانواده آنها، چون افراد خود می‌توانند انتقال دهنده بیماری باشند برنامه ریزی صحیح و منطقی انجام داد و بهتر است کنکور در شرایط عادی برگزار شود.

فرد دیگری نیز از آشفتگی ذهنی داوطلبان گلایه کرد و گفت: ما داوطلبین کنکور دکتری، انتظار تصمیم منطقی در این شرایط را داریم و همچنین خواستار اعلام سریع این تصمیم هستیم، چون تا کنکور مدت زمان کمی باقیمانده است و شرایط برای درس خواندن داوطلبین مطلوب نیست. مانند بسته بودن کتابخانه ها، وضعیت نامطلوب روحی و روانی داوطلبین، ترس از شرکت در آزمون.

او ادامه می‌دهد: اگر کنکور برگزار شود داوطلبین به دلیل زحماتی که طی این چند ماه داشته اند مجبور به شرکت در آزمون هستند حتی اگر تهدیدی برای سلامتی آن‌ها باشد. در شرایطی که یک داوطلب نزدیک به ۴۰ یا ۵۰ روز است که از خانه بیرون نرفته است از نظر روحی بسیار خسته بوده و امکان مطالعه مداوم در شرایط غیر عادی بسیار سخت و غیر ممکن است.

گمانه زنی‌ها درباره تعویق مجدد کنکور دکتری قوت می‌گیرند

با توجه به شرایط بحرانی کشور و احتمال افزایش بیماران ناشی از ویروس کرونا در کشور و به علت اینکه هر گونه تجمع و اجتماعی منجر به شیوع بیشتر و گسترش این ویروس می‌شود و با توجه به اینکه متولی برگزاری هر دو کنکور سراسری و دکتری، سازمان سنجش است؛ به‌نظر می‌رسد احتمال تغییر در تاریخ آزمون دکتری وجود دارد. هرچند که هنوز در این باره مطلبی از سوی این سازمان اعلام نشده است.

اگرچه اطلاعیه اکثر دانشگاه‌های مادر مبنی بر عدم سنوات دانشجویان روزانه نیمسال دوم ۹۸-۹۹ در صورت عدم امکان دفاع از پایان نامه / رساله و تعویق زمان برگزاری آزمون جامع دکتری و تعیین زمان آن در نیمه دوم تیر و امکان حذف ترم نیمسال دوم تحصیلی ۹۸-۹۹ توسط دانشجویان، خبر از تعویق دوباره می‌دهد.

با این وجود همه چیز بستگی به وضعیت بیماری کرونا دارد و منتظر اطلاعیه‌های سازمان سنجش خواهیم ماند. اما با توجه به تعویق برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری، احتمال تعویق کنکور دکتری  در خردادماه  بسیار جدی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی گرمابی
۱۵:۰۲ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام آقا ببین من نه میگم عقب بیوفته نه برگزار باشه بابا مسخرشو در اوردین ده روز مونده به کنکور دارین چیو اعلام میکنین بخدا ماهم آدمیم هر روز دارین میزنین تو سرمون میفرستین سمت ستاد کرونا این ور اون ور بابا خسته شدیم حرفتون رو یکی کنین ببینیم باید چیکار کنیم اصن من یکی که پوکیدم.
Iran (Islamic Republic of)
حانیه
۲۳:۳۳ ۱۹ تير ۱۳۹۹
فقط یه سوال الان سلامتی مهمه یا تلاشی که کردین؟!!!! بابا کدوم حق!! این همه دانش آموز مبتلا شدن تازه قرار بود پروتکل بهداشتی رعایت بشه ببین اگه نمبشد چی میشم؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
مهنوش
۱۵:۳۸ ۰۲ تير ۱۳۹۹
اون دوستی که میگه من کلی وقت گذاشتم برا کنکور دکتری چرا بعضیا فک می‌کنن فقط خودشونن که این هدفو دارن درحالی که هزارن آدم دیگه چه بسا بیشتر وقت گذاشتن و خوندن از جمله خودم و همچنین کنکور آنلاین دکتری که اصلا کاری بی مربوطه پس لطفا رسیی به تعویق کنکور بشه نه به علت اینکه نخوندیم درسو به خاطر سلامتی خودمون وخانوادهامون و درسته عقب افتادن کنکور ممکنه باعث فراموش شدن مطالب بشه اما سلامتی و جون انسان ارزشش از مدرک بیشتر قابل توجه دوستان مدرک گرا
لطفا کنکور رو به تعویق بندازید فقط برای ارزش قائل شدن برای جان مردم
Iran (Islamic Republic of)
ع
۱۱:۱۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
حالا اگه کنکور عقب بیفته نتیجه ورودی مهر چی میشه کاهش ظرفیت خواهیم داشت؟ تکلیف نظام قدیمیها که آخرین فرصت کنکورشونه و سال گذشته مورد بی عدالتی قرار گرفتن چی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ساناز
۲۰:۵۱ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
مگه شماها هدف ديگه اي نداريد تو زندگيتون.. من بخاط دكتري از كارم و همه چي زدم اين مسخره بازيا چيه.بزاريد برگزار شه تموم شه بريم سراغ هدف هاي بعديمون.اينايي كه ميگن تورخدا عقب بندازيد فقط بهونه نخوندنشونو ب كرونا ربط ميدن.لطفا با تدابير بهداشتي برگزار كنيد كنكور رو
Iran (Islamic Republic of)
داوطلب
۱۹:۴۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
چین و انگلیس با اون عظمتشون کنکورهاشونو انداختن پنج ماه دیگه
بماند که المپیک هم عقب افتاده
اونوقت اینجا یه عده فرصت طلب تا فهمیدن عده ای از دوستان نتونستن به خوبی درس بخونن دوست دارن کنکور زودتر برگزار بشه تا خودشون بیان رتبه بهتری بگیرن و بگن ما خیلی خوندیم تا به اینجا رسیدیم....زیبا نیست؟؟
اونوقت حرف از عدالت میزنن......

واقعا امیدوارم کنکور به تعویق بیافته
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۱۵:۵۸ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام چرا باید کنکور ارشد و دکتری عقب بیوفته؟ وقتی که میشه آنلاین برگزار بشه؟
به جای اینکه هی اعتراض کنید به تاریخ فعلی کنکور از سنجش بخواین که آزمون رو آنلاین برگزار کنه.
الان که بچه های مدرسه دارن مشق شون رو آنلاین انجام میدن بزرگسالا بهتر می تونن از این امکان استفاده کنن.
اتفاقا دنگ و فنگهای کاغذی رو هم از بین میبره و حتی نتیجه رو سریع تر می تونن اعلام کنن.
پس انقدر مشتاق به تاخیر انداختن آزمونهای زندگیتون نباشید.
Iran (Islamic Republic of)
یه داوطلب
۱۴:۴۲ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
چین و انگلیس با اون عظمتشون کنکورهاشونو انداختن پنج ماه دیگه
بماند که المپیک هم عقب افتاده
اونوقت اینجا یه عده فرصت طلب تا فهمیدن عده ای از دوستان نتونستن به خوبی درس بخونن دوست دارن کنکور زودتر برگزار بشه تا خودشون بیان رتبه بهتری بگیرن و بگن ما خیلی خوندیم تا به اینجا رسیدیم....زیبا نیست؟؟
اونوقت حرف از عدالت میزنن......

واقعا امیدوارم کنکور به تعویق بیافته
Iran (Islamic Republic of)
آرام
۲۱:۴۹ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
اميدورام اين اتفاق نيفته وآزمون ٩ خرداد برگزار بشه ، بابا هركي مشكل داره آزمون نده، اگه مشكل آزمونه پس چرا خيلي محدويت ها برداشته شده
Iran (Islamic Republic of)
آرام
۲۱:۴۶ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
ترو خدا عقب نندازيد، ازكجا معلوم شرايط بدتر نشه، من خودم تو بيمارستان كار ميكنم پس چطوري ميريم بيمارستان، اين فقط خريد وقت واسه يه سري افراده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
اصلا موافق عقب افتادن نیستم . با اندیشیدن تمهیداتی میتوان به خوبی برگذار کرد. در ضمن تا نه خرداد هنوز یک ماه مانده !!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
س
۰۳:۵۹ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام
داوطلب خسته شما از کجا اطمینان دارید که تاریخ جدید اعلام میشه؟ یعنی امیدی به تعویق کنکور دکتری هست؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا علیرضا
۲۲:۴۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
لطفا کنکور ارشد رو به تعویق بندازید خیلی استرس داریم نمیشه درس خوند لطفا%%%%
Iran (Islamic Republic of)
داوطلب خسته
۱۵:۵۹ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
ای کاش ویرایش کنکور دکتری می گذاشتید بعد از اینکه تاریخ جدید و اعلام کردید در اینصورت راحتتر میشد برنامه ریزی کرد و به نتیجه رسید لطفاً زودتر تاریخ جدید و اعلام کنید تا بتونیم برایش برنامه ریزی کنیم بخدا یکسال درگیر این کنکور هستیم روز به روز هم خسته تر و ناامید تر میشیم به فکری هم برای روحیه ما بکنید
Iran (Islamic Republic of)
کنکور
۱۲:۲۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
من خودم آمادگی کامل دارم، مشکلی با زمان برگزاری ندارم. ولی از دوستان هستن که پدر و مادرشون به خاطر کرونا فوت کردن، و خودشون ناقل و بیمار. ولی چاره‌ای نیست، باید کنکور بدن. پس اگه من یا امثال من، نظرمون اینه که کنکور به تعویق بیفته به خاطر تنبلی و نخوندن نیست، به خاطر شرایطیه که هست. مطمئن باشین خیلیا تو جلسه آزمون ممکنه بیمار باشن.
اینو واسه کسایی گفتم که میخوان ازمون برگزار بشه
Iran (Islamic Republic of)
sahel
۱۲:۰۷ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
اخه ۴ونیم ساعت با دستکش و ماسک واقعا میشه نفس کشید وتمرکز کردو امتحان داد؟؟؟؟؟مشکل وخطر بیماری رفع نشده با پک بهداشتی مجانی هم این مشکلات حل نمیشه و همه مبتلا میشیم اونوقت کی جوابگوهست؟؟؟مسئولین محترم باتاخیر وحتی برگزارنشدن کنکور دکترای امسال اتفاقی نمیوفته به فکر سلامت ملت و کادر درمانی باشیدلطفا مجددا به تعویق بندازید.
Iran (Islamic Republic of)
amineh
۰۹:۲۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
کاش آزمون امسال استثناً در همه شهرا برگزار میکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
اخه میگن ماسک و دستکش مجانی میدیم به داوطلبان مگه مشکل ما ماسک و دستکش نجانیه پیشکشتون مشکل ما منجمله خود من باید برم مرکز استان امتحان بدم چطوزی باید برم پدرو مادر بیمار زمینه ای دارم اگر برم ناقل بشم انتقتل بدم کی میخواد جواب بده واقعا کییییییی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
شما به نظرم کنکور دکتری ندی بهتره!
نگاه کن به جمله ات ببین چند تا غلط املایی داری!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
خیلی جالبه خلی از کنکورهارو عقب انداختن منجمله کنکور وزارت بهداشت حالا میخوان کنکور دکتری و ارشد را برگزار کنند واسه اونا کرونا هست واسه ما نیست واقعا کمی تفکر مسئولین کمی تفکر این برگزاری ازمون باوجود اینکه هنه مخالفن جایی بوداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
امسال کنکور دکتری باید اصلا بر اساس رزومه و مصاحبه صورت بگیرد نه ازمون همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
لطفا به تعویق بیندازید بگذارید مرداد خیلی از افراد برای ازمون باید سفر کنند به مرکز استان ۴ ساعت راه دو ساعت راه اونم با وسیله نقلیه عمومی همه که ماشین ندارن با شخصی جابه جا بشوند چرا باجون مردم بازی کنید
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۹:۰۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام خواهش میکنیم کنکور دکتری به تیرماه یامرداد بیندازین
خواهش میکنیم باجون مابازی نکنین
اکثرا کنکور دکتری میدن بزرگسالان هستن لطفا درک کنین
Iran (Islamic Republic of)
باران
۱۷:۲۱ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
برگزاری کنکور با دادن پکیج سلامتی یک تمسخر بیشتر نیست. من داوطلب با سرفه های پی در پی چطو میخوام سرجلسه باشم؟ داوطلب با بیماری زمینه ای چطو میخواد سرجلسه باشه؟ لباس گان میپوشین؟؟ روحیه داوطلب اصلا مهمه برای ازمون؟ عدالت حرفی میزنه؟ از اینهمه داوطلب که دو ماه درگیر کرونا و قرنطینه وبیمارستان و مرگ عزیزانشون بودن چطو میخوان بیان؟ سرجلسه! چه مشکلی پیش میاد ترم نیمه دوم شروع بشه؟؟ شرایط اضطرار یعنی همین!!! همه جانبه به مسائل نگاه کردن. فقط میخواین ی کنکور از سربگذرونید!!! دکترا ها رو قربانی میکنید اینطور
Iran (Islamic Republic of)
زیبا
۱۰:۳۸ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
آقای خدایی با تشکر از زحمات شما...... ولی فاصله و بسته های بهداشتی کافی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
برای تعویق کنکور ارشد و دکتری از طریق ستاد کرونا پیگیری کنیم زودتر به جواب می رسیم
مثل تعویق اولیه که سریع به ما خبر دادند
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۰:۰۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام دوستان موافق تعویق همه به اینستا گرام و توئیتر اقای وهاب زاده خبرنگار حوزه سلامت و مشاوره حوزه سلامت وزیر برید و درخواستتون را مطرح کنید و ایشون را تگ کنید.ایشون مسئول رصد فضای مجازی قرار گاه کرونا هست حوزه سلامتن و نظرشون تاثیر داره در این زمینه برای تعویق .حتما برید و ار ایشون در خواست تعویق کنید تا ایشون پیگیر باشند و اطلاع بدن زودتر .
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
داوطلب
۱۸:۰۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
خواااهشا،مسولین عزیز،خودتون را بگذارید جای داوطلب ها...اگر پدر ومادر سالخورده داشته باشید این را بهتر میفهمید واگربدانید،تصمیمی که میگیرید،برای ،کل جان ادمهاست،که تصمیم میگیرید،شاید معقولانه تر تصمیم بگیرید وکنکور را به تعویق بیاندازید...ملتمسانه تقاضا میکنم که به تعویق بیاندازید....بتشکر
Iran (Islamic Republic of)
زیبا
۱۹:۵۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلامتی از همه چیز برامون مهمتره. خواستار تغییر زمان دکترای ۹ خرداد هستیم.# نه میگوییم به ازمونی که ما و مردم را به کام مرگ بکشاند# فاصله گذاری و استفاده از ماسک و دستکش نمیتونه صددرصد جلوی این بیماری رو بگیره. ازمون دکترا رو میشه در شرایط بهتری برگزار کرد. المپیک با اون همه هزینه و برنامه ریزی به تاخیر افتاد اینکه دیگه ۱ کنکوره. نه تنها کنکور دکترا بلکه کنکور ارشد و کنکور سراسری هم باید امسال بخاطر شرایط با تاخیر برگزار شه!
Iran (Islamic Republic of)
حسن زاده
۱۳:۲۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
عرض سلام و وقت بخیر
لطفا با تعویق کنکور دکترا موافقت کنید . سپاسگزارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام
اصلا در مقطع دکتری، کنکور یک اشتباه هست!!
کنکور دکتری از بیخ و بن باید حذف شود.
بر اساس رزومه و یک آزمون ورودی در دانشگاه ها این کار انجام شود. خصوصا در شرایط فعلی این راهکار عملی تر هست.
چرا همه باید در سالن های کنکور اجتماع چند ساعته داشته باشند.
بر اساس رزومه و معدل, به داوطلبان امکان اولویت انتخاب دانشگاه دهند. سپس بر اساس ظرفیت محدود داوطلبان به دانشگاه های مجاز ارجاع داده شوند تا مصاحبه و آزمون یکجا بر گذار شود و تمام.
یعنی چی کنکور!!
با این راهکار راحت تر میشه پروتوکل های بهداشتی رو رعایت کرد.
در آزمون دکتری بهتر است از مهندسی معکوس استفاده شود.
لطفا روی این راهکار تامل کنید و انتشار دهید.
Iran (Islamic Republic of)
س
۱۱:۴۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام
آقا کریم من هم مثل شما عصبی و پرخاشگر بودم اما الان بهترم، کتابهای خودیاری خوندم. یه مشکل مشترک دیگه ای که با شما داشتم عدم درک اطرافیانم بود. شما میتونید درس بخونید اما من مدام باید مراقب پدر و مادرم باشم. پدرم نمیتونه تو خونه بمونه حوصلش سر میره چون دیگه سن و سالی ازشون گذشته هی میره بیرون و من هم مرتب باید ماشینشو ضدعفونی کنم. این یه مشکل جهانیه و بحث اصلا تنبل و بی‌خاصیت بودن نیست.
Iran (Islamic Republic of)
به کریم هستم
۱۰:۲۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
دانشجوی تحصیلات تکمیلی و این طرز بیان و اظهار نظر!!!
تنبل بی خاصیت....عجب!
هر چند برای من فرقی نداره زمانش، در هر صورت منابع به خاطر مسائل شخصی از دستم رفته،شاید یه تعدادی و نه همه بخاطر زمان خریدن و مطالعه نداشتنشون میخوان عقب بیفته که من هم خوشحال میشما شاید مشکلم حل بسه و کتابام به دستم برسه،اما شما که تونستین مطالعه کنید حتما تو دوران قرنطینه و جمع بندی جای امن و ارامی داشتین خیلیا مشکلاتی بخاطر کرونا پیش اومده براشون که برای شما متصور نباشه شاید،مثلا خانواده یا خودشون بیمار بودن و یا به مشکلات مالی خوردن و ....
درک کنیم بقیه رو هم.میدونم برای شما هم سخته که باز تعویق باشه بالاخره سختی داره براتون ،فقط میگم با این لحن خیلی تند نیاز نیست نظرتون رو بگیدمثل اینه به شما بگیم فرصت طلبید چون بقیه شانسشون از دست رفته و شما موقعیت مطالعه داشتین و میدونید خیلی از رقیباتون خراب میکنن ازمونو.
بده،مگه نه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
نمیخوام ناامیدانه کنم به خونتون صابون نزنیدبه عقب میندازن البته امیدوارم بندازن راههای دیگه رادرپیش میگیرن نگاه کن
Sweden
مهناز
۰۲:۳۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
لطفا در کمپین فارس من شرکت کنید....درست است که خیلی از داوطلبان عزیز امادگی دارند اما نوع دوستی و همدلی باید از جایی اغاز بشه که مهد اون هست..یعنی از جامعه مبتنی بر دانش..ینی از خود ما دانشجویان.. داوطلبانی هستند که شاغلن و تنش ابتلا به کرونا و کار رو روزانه تجربه می کنند...داوطلبانی هستند که خود یا فردی ر خانواده با بیماری زمینه ای دارند، داوطلبانی هستند که در مناطق محرومند و دسترسی به اموزش برای اونها قطع شده یا کیفیت پایینی داره. و انهایی که مبتلا شده اند و یا افراد خانواده درگیر ابتلا دارند... داوطلبانی که مادر یا پدر هستند..شاید نه همه ولی این شرایط جمع کثیری از داوطلبان است...بیایید شعار هیچ فرقی نمی کند را فراموش کنیم و یکبار هم صدا باشیم...وقتیکه امروز می دانیم فردا چه می شود، پس چرا سکوت؟
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۰:۲۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
دوستان خبر گذاری ایرنا امروز هفتم اردیبهشت خبر ارسال درخواست سنجش به ستاد کرونا مبنی بر تعویق کنکور دکترا و ارشد رو زده. گفته تابع نظر ستاد کروناییم. انشا الله بره برا مرداد
Iran (Islamic Republic of)
کریم هستم
۱۹:۲۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
ما برنامه ریزی کرده ایم طبق برنامه پیش اومدیم .لازم نیست باز ازمون دکتری به تعویق افتاده بشه . شما ننبل های بی بی خاصیت مطالعه نکردید ی بهانه پیدا کردید به اسم کرونا دنبال ماهی گرفتن از اب گل الودید . از مسولین سازمان درخواست میشود در موعد مقرر ۹ خرداد ازمون بعمل اید متشکریم. کساییکه مشگل دارن با لوازم بهداشتی مجهز بیان سرجلسه . وسلام
Iran (Islamic Republic of)
س
۱۷:۴۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام، کاش عقب بیفته. صرف اینکه روز آزمون شرایط مهیا باشه کافی نیست. ما باید قبل از آزمون شرایط مطالعه داشته باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
مسی
۱۵:۴۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام.باشگاه خبرنگاران عزیز حالا که تیتر این خبر رو زدی پس لطفاً پیگیر هم باشین.هربار چند هفته همینجوری منتظریم.اگه آزمون ها سر جایش لطفاً بگن چه شکلی و با چه تدابیری که ما هم با خیال راحت به ادامه درس برسیم.اگه هم که نه سریع تصمیم گیری کنن.
Iran (Islamic Republic of)
مهرگان
۱۲:۳۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
لطفا کنکور ارشد را در تیر ماه یا مرداد ماه برگزار نمایید.
Iran (Islamic Republic of)
الهه
۱۰:۴۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
بجای برگزاری کنکور ،پذیرش دکترا برا اساس سوابق تحصیلی و بررسی رزومه و مصاحبه صورت بگیرد ...مدیران عالی رتبه سنجش بخاطر مافیا با جان نخبگان این مرز و بوم بازی نکنید .
Iran (Islamic Republic of)
کنکوری
۰۸:۴۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
تعجب میکنم چرا متقاضیان تو کمپین حمایت نمیکنند
واقعا مگه ما جونمونو از سر راه آوردیم
بعدشم چرا باید آزمون هایی که بیشترین داوطلب رو دارند تو خرداد ماه برگزار بشه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
زیبا
۰۰:۰۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
لطفا کنکوری دکترا رو مثل بقیه ی کنکورها از ۹ خرداد به تیرماه تغییر بدید...... با سلامتی ۱ عده جوان که با هزار امید و آرزو و سختی دارن میان کنکور دکترا بدن بازی نکنید. خواهشا پیگیری کنید و در کمپین فارس من رای بدید و حمایت کنید از تعویق ازمون دکترا ۹ خرداد........
Iran (Islamic Republic of)
زیبا
۰۰:۰۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
لطفا کنکوری دکترا رو مثل بقیه ی کنکورها از ۹ خرداد به تیرماه تغییر بدید...... با سلامتی ۱ عده جوان که با هزار امید و آرزو و سختی دارن میان کنکور دکترا بدن بازی نکنید. خواهشا پیگیری کنید و در کمپین فارس من رای بدید و حمایت کنید از تعویق ازمون دکترا ۹ خرداد........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
به چه حقی مارو پایلوت حساب میکنن مگه ما موش آزمایشگاهی هستیم بچه ها چرا همه باهم اعتراز نمیکنید آزمون عقب بیفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
لطفا تعویق ازمون دکتری رو پیگیری کنید. در این شرایط استرس حضور در جلسه و بیماری خود یا خانواده مون به استرسهای دیگه اضافه شده
Iran (Islamic Republic of)
رسا
۱۱:۰۵ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام
با توجه به عدم ساخت واکسن ضد کرونا و هشدارهای مکرر رییس سازمان بهداشت جهانی در مورد خطر گسترش این ویروس عالمگیر و کشنده سازمان سنجش باید سلامتی داوطبین کنکور سراسری ارشد و دکتری را در نظر بگیرد و با جان مردم و سلامتی آنان (به خاطر گرفتن سه کنکور فوق به هر قیمتی) بازی نشود.شایسته سلامتی جان شیرین مردم است که محدودیت ها و قرنطینه را مسولین کشور مجددا مانند دیگر کشورهای جهان تمدید کنند که مانند چین این اپیدمی مهارشود و به صفر برسد. درخواست تعویق کنکورهای فوق سراسری ارشد و دکتری به معنی تنبلی داوطلبین و عدم امادگی آنان و کسب فرصت نیست، بلکه به معنی احترام به حقوق انسانی و احترام به سلامتی خود و خانودادها و جامعه است. سلامتی مهمتر از یک ترم تحصیلی است. یک ترم تحصیلی میتواند تعطیل شود و به بهمن موکول گردد اما مرگ ما و عزیزانمان را به خاطر این ویروس نمی شود کاریش کرد. پس تدبیر هوشمندانه در این زمینه از سوی وزارت علوم و سازمان سنجش و دانشگاهها جهت برگزاری این سه آزمون به شهریور ماه 99 و پذیرش بهمن 99 می تواند بهترین روش مبارزه با این بیماری باشد. ان شاء الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
لطفا کنکور دکتری به تعویق بیفته.خیلی از افراد هستند که پیشینه بیماری دارند و قرار گرفتن در چنین محیطی و با این شرایط شیوع این بیماری به شدت در خطر هستند.واقعا جمعیت زیادی برای کنکور دریکجا قرار میگیره و این خطر بزرگی هستش. واقعا سلامتی جامعه مهمتره یا کنکور؟! همه ما در مقابل همدیگه مسئول هستیم. لطفا اجتماع بزرگ سرانجام خوبی نخواهد داشت
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۱:۱۸ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
ما خواستار تعویق کنکور هستیم واقعا با این شرایط سخت تمرکز ازمون گرفته میشه
Iran (Islamic Republic of)
PHD
۰۱:۰۵ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
ازمون میدیم بله ولی یادمون نمیره چرا پایلوت طرح شدیم..
یه گروهی ازمونشون از اسفند رفت تیر، از تیر رفت اخرای تابستون، متولیشون گفتند به خاطر خطر کروناست.. متولی ماهم گفت شرایط عادیست.. قضیه چیه؟ خبری ؟
Iran (Islamic Republic of)
شادی
۰۰:۳۶ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
سوالی که از سازمان سنجش دارم اینکه چه فرقی بین داوطلبان ارشد و دکتری با بقیه داوطلبان هست که کنکورشون به بعد خرداد ماه موکول شده؟؟!
اسم این کار تبعیض نیست؟؟!
جان داوطلبان کنکور ارشد و دکتری بی ارزش هست؟؟!

اگه تبعیض نیست کنکور ارشد و دکتری هم به بعد خرداد ماه موکول کنید.اجرکم عندالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام تورا خدا یه کاری بکنید عقب بیفته من داداشم پزشکه میگه وقتی شرایط خیلی ناپایداره .واقعا استرس بیماری تمرکز برامون نزاشته.اگه پیشنهادی دارین که بشه خودمون از ستاد پیشگیری کرونا از وزارت بهداشت پیگیری کنیم لطفا راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
سین
۲۳:۳۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام و عرض ادب
عاجزانه خواهشمندم که کنکور دکتری رو حداقل یک ماه به تعویق بیاندازید
بنده خودم بیمار بودم و دو سه هفته ای امکان مطالعه نداشتم
با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و عدم مطالعه درست برای متقاضیان و همچنین دشواری در شرکت در جلسع کنکور با توجه به وضع بیماری کرونا لطفا آزمون را به تعویق بیاندازید
Iran (Islamic Republic of)
کنکوری
۲۰:۳۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
دانشجویان عزیز لطفا برید تو کمپین حمایت کنید به دوستاتونم خبر بدید
Iran (Islamic Republic of)
زیبا
۲۰:۱۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
کنکور دکتری و ارشد ۹۹ تابستان برگزار شود! سلامتی بسیار مهم است!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
از دفعه پیش که عقب افتاد کلی میگذره بابا.تلاشمون رو بکنیم و درسا رو بخونیم.هستن کسانی که سختشون میدونم.اما بعضی ها از فرصت ها استفاده نمیکنن و هی میگن عقب بیفته
Iran (Islamic Republic of)
س
۱۵:۱۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سازمان سنجش الان من باید تو این اوضاع آزمون بدم؟؟؟ آیا شما میدونید که آرامش و عدم اضطراب چه تاثیری تو یادگیری داره؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
هیرو
۱۴:۳۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
خواهش میکنم کنکور عقب بیفته ما با این شرایط تمرکز کافی نداریم
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۰۸:۴۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
واقعا چرا باید تبعیض قائل شن؟؟؟
همه کنکورا و ازمونها لغو شد جز کنکور دکترا و ارشد وزارت علوم
Iran (Islamic Republic of)
نسرین
۰۲:۰۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام.کرونا حالا حالا ها هست.واقعا تصمیم گیری سخت.وقت داره میگذره از یک طرف.از طرف دیگه برا کرونا هم پایانی نیست و نمیتونن تصمیم درست بگیرن.نظر من این بچه های دکتری و ارشد از این وقت مونده نهایت استفاده رو بکنن.چاره ای جز این نیست. اگه عقب بیفته که بهتر... اگه هم نه برا ارشد 49 روز وقت و بر دکتری هم بیشتر از یک ماه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
گفتن تاریخ عوض نمیشه همونه برین بشینین درس بخونین.☺☺☺☺☺☺☺
Iran (Islamic Republic of)
فرزانه
۲۳:۳۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا با جون ما بازی می کنید ؟برای همه و مخصوصا برای کسانی مثل من که نقص سیستم ایمنی دارند این شرایط اصلا ایمن نیست...لطفا پیگیر به تعویق افتادن کنکور ارشد هم باشید
Iran (Islamic Republic of)
پشت کنکور دکتری
۱۹:۲۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام
دوستان دیگه زیاد تلاش نکنید که کنکور به عقب بیفته
اصلا سازمان سنجش اهمیت نمیده به کنکور ارشد و دکتری
امروز صبح به تاریخ ۳ اردیبهشت رفتم سازمان سنجش دیدم نوشته همون تاریخی که قبلا اعلام کردن قراره کنکور برگذار بشه.یعنی ۹ خرداد
حالا برید درس بخونید هر چی بشه میخواد بشه، ما شانس نداریم، آزمون متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری تو همون تاریخ کنکور ما بود که لغو کردن اما ما کنکوری های دکتری انگار ادم نیستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
بچه ها کسی نمی دونه یعنی واقعا دکتری آزمونش ۹ خرداد چرا سنجش چیزی نمیگه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۵۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
لطفا و حتما پیگیر تعویق کنکور دکترا باشید. برگزاری کنکور در این شرایط ریسک بزرگی هست...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
دانشگاه ها بستس یکی میگه ترم رو حذف می کنن یکی میگه نه
صبح تا شب استرس
هیچ محیط مطالعه ای مثل کتابخونه وجود نداره
منه ترم آخری چطور تو آزمون شرکت کنم وقتی تکلیف دانشگاهم مشخص نیست
کرونا ما رو نکشه استرسی که این مسئولین با ما میدن آخرش ما رو می کشه
لااقل آخر تابستون کنکور رو برگذار کنید و ۲ ماه به ما داوطلبان فرصت درس خوندن در شرایط استاندارد رو بدین
مسئله آینده و زندگی ماست
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی شادور
۰۲:۴۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام
صبح تا شب استرس داریم و هیچ محیطی مثل کتابخونه برای درس خوندن وجود نداره و با این استرس اصلا شرایط آزمون دادن نداریم
از طرفی دانشگاه ها هنوز معلوم نیست می خوان چیکار کنن یکی میگه ترم رو حذف می کنن یکی میگه نمی کنن
طبق قانون سازمان سنجش داوطلبانی که ترم آخر تحصیلی هستن می تونن در آزمون ارشد شرکت کنن
منه نوعی که ترم آخره دانشگاهم چطور تو آزمون شرکت کنم وقتی هنوز معلوم نیست کی دوباره می تونم برم دانشگاه
چرا انقدر باید ما رو تو شرایط بد قرار بدن و بهمون استرس وارد کنن و جونمون رو حتی به نظر بندازن
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۵:۵۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدایا خودت به ما کمک کن. خودت به ما رحم کن.
خدایا خودت مشکل ما رو حل کن.
خسته شدیم واقعا. از استرس و این همه بلاتکلیفی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
پس کی میخوایید پیگیری کنید اگه مطمعنن میتونید سلامتی داوطلبارو تامین کنن خب قاطع بگن اره خرداده به این حرف و حدیثا پایان بدن مردیم از استرس
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۱:۲۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام لطفا کنکور ارشد رو هم پیگیری کنید والا ما هم گناه داریم .چه فرقی با دوستان کنکوری و دکتری داریم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام.
لطفا پیگیر عقب افتادن تاریخ آزمون دکتری باشید. هر روزمون با نگرانی سپری میشه. یه ماه این ور اون ور شدن سال تحصیلی قابل جبرانه ولی مرگ و مریضی رو نمیشه جبران کرد. خواهش میکنم یه انسان خداشناس و خداپرست صدای ما رو به گوش سازمان سنجش برسونه که ما واقعا داریم عذاب میکشیم
Iran (Islamic Republic of)
داوطلب ارشد
۰۳:۲۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
یه کاری که به نطرم خیلی میتونه مفید باشه علاوه بر اینکه کنکور ارشد و دکتری عقب بیفته اینکه امسال مثل کنکور کارشناسی ورودی مهر و بهمن باشه هم روزانه هم نوبت دوم .با این کار اونایی نیاز به ترم دیگه دارن تا درس هاشون رو تموم کنن یا به هر دلیلی نمیتونن از مهر وارد ارشد یا دکتری بشن.می تونن از ترم بهمن وارد دانشگاه شن.به خدا این کار به نفع همه هست.خواهشمندیم از سازمان سنجش که این لطف رو به خاطر دانشجویان انجام بدن.
Belgium
داوطلب ارشد
۰۰:۱۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام
از باشگاه خبرنگاران خواهش میکنم، پیگیر تعویق ازمون ارشد باشید..با توجه به وضعیت پیش اومده هیچ تمرکزی نداریم،اگه امکانش هست توی تابستون ازمون برگزار بشه ،چه اشکال داره دانشگاه ها برای ورودی های جدید از بهمن شروع بشه
Iran (Islamic Republic of)
ابراهيم
۲۳:۳۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام. من كنكور دكترا دارم.
كنكور دكترا حتما بايد عقب بيوفته.
ظرفيت ها بسيار پايينه و شرايط درس خوندن وجود نداره. مشاغل خوابيده و فشار اقتصادي زيادي روي ماست. لطفا زودتر اعلام كنيد كه با خيال راحت درس بخونيم و نگران اين وضعيت نباشيم.
Iran (Islamic Republic of)
من
۲۲:۴۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
اخبار ساعت دو امروز یک اردیبهشت چه اعلامی از کنکور دکترا داشت؟من هزچی میگردم پیدا نمیکنم؟خواهشا جواب چی شد بگید بهمون مردبم از دلهره
Iran (Islamic Republic of)
مهندس.ک
۲۱:۵۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام امیدوارم حال همه خوب باشه. اغلب پزشکان گفتن کرونا پاییز تموم نمیشه بلکه شیوع ان بیشتر میشود.... تازه المپیک رو گفتن باید تابستان سال ۲۰۲۱ برگزار شود یعنی این ویروس قطعا تابستان امسال هست و واقعا نمیشه حتی در تابستان برگزار شود چه برسد به خرداد ماه!!! .... متشکر از تیم خبرنگاران جوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
یعنی لغوش میکنن؟؟کلا؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
طبق آمار ها خوشبختانه روند شیوع بیماری کرونا نزولی هست ولی تا اواخر خرداد طول میکشه تا کامل از بین بره،پس بهتر هست کنکور ارشد و دکتری به تاریخ دیگه ای انداخته بشه.
بهترین زمان برای کنکور ارشد و دکتری مرداد ماه هست.
ان شاالله تا اون موقع بیماری کامل از بین میره و با خیال آسوده کنکور میدیم.هرچند شاید سخت باشه در گرما کنکور دادن ولی هیچ چیز مهم تر از سلامتی نمیشه.
Iran (Islamic Republic of)
دکتری و ارشد
۲۱:۰۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
کنکور دکتری و ارشد نون شب مردم نیست که با تعویقش و نعلیقش ب حیثیت کشور لطمه ای بخوره. خوده وزارت بهداشت مدام اعلام میکنه رفع محدودیت های موجود باعث برگشت موج دوم میشه حالا اجتماعات چندصدهزار نفری کنکور سرجای خود.خرداد همین الان شلوغ ترین ماه سال از نظرترافیک کنکورهاست حداقل 4کنکور قراره خرداد باشه. باشگاه خبرنگاران عزیز ازتون عاجزانه خواهش میکنیم پیگیری کنید که مسئولین برگذار کننده در مورد ایمنی کامل برگذاری ازمون های اظهار نظرات تخصصی و اثبات شده بکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناامید
۲۱:۰۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
خیلی جالبه.
لیگ برتر قرار بود خرداد شروع بشه بدون تماشاگر. الان اعلام کردن خرداد اقلا منطقی نیست. شاید تیر برگزار کردیم.
مثل اینکه فقط داوطلبای ارشد و دکترا زیادی هستن.
کسی هم که پیگیر اوضاع ما نیست.
هر روز به سایتا و خبرگزاریای مختلف سر میزنم ولی هیچی به هیچی.
من به شخصه شرکت نخواهم کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام لطفا تاریخی رو برای برگزاری کنکور انتخاب کنید که احتمال تغییرش کم باشه ، لطفا زودتراز شهریور نذارید
Iran (Islamic Republic of)
بهراد
۱۷:۳۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
مشخصه که تا پایان خرداد شیوع ادامه داره خصوصا با کاهش محدودیت ها و شلوغی خیابونا، هیچ جای دنیا آزمون و تجمع چند هزار نفری برگزار نمیکنن اما سنجش میخواد این کارو انجام بده، تازه ثبت نام جدیدم اضافه کرده
کنکور دکتری و ارشد باید حداقل به تیرماه بیوفته که وضعیت بهتر بشه چرا درک نمی کنین
Iran (Islamic Republic of)
ایلیا
۱۷:۳۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
کاش یه نفر بود زودتر تکلیف ما رو مشخص میکرد. لطفا کنکور دکترا رو عقب بندازین. لطفا پیگیر باشین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام
ممنونم از اطلاع رسانی شما کاش همه مثل شما بودن بابا داغون شدیم من نصف کارای مقالم مونده به خاطر شرایط کرونا لطفا دکتری رو عقب بندازید حداقل وسط مرداد که وضعیت این بیماری ثابت بشه مردیم از استرس نمی دونیم چطور برنامه ریزی کنیم همش فشار روحی روانی مگه گفتن زمان چقدر طول میکشه چقدر مسئولین بی کفاین واقعا یه تصمیم درست نمیتونن بگیرن خودشونو زدن به اون راه این فاصله گذاری اجتمایی مسخره که هیچ کس رعایت نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
داوطلب
۱۴:۳۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام.باشگاه خبرنگاران لطفا پیگیری کنید.وضعیت امتحان دادن بلافاصله بعد ماه رمضان واقعا سخته
Iran (Islamic Republic of)
آهو خانوم
۱۴:۲۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
عقب بندازید . با جون ما بازی نکنید ‌ . فاصله ۸ متری فاصله ایمن هست که نمیتونید تامینش کنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
واقعا جای فکر کردن داره؟! بین ما و اون افرادی که داوطلب آزمون های بین الملل و یا قوه قضاییه هستن فرقی هست؟ آقای خدایی دقیقا از مریض شدن ما و یا این استرسی که داریم میکشیم چی بهتون میرسه؟ یه مقدار انصاف داشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
تو رو به همون خدایی که می پرسید پیگیر تعویق کنکور دکترا باشید. والا به خدا ما هم مثل داوطلبای آزمون وکالت و قوه ی قضاییه انسانیم. به خدا قسم مثل اونا یه جون بیشتر نداریم. دقیقا آزمون ما هم 9 خرداد برگزار میشه. باور کنید ما هم حق زندگی داریم. من 37 سالمه. ام اس دارم، کورتون میخورم مادر یه دختر 5 سالم. پدرم مبتلا به دیابته و با ما زندگی میکنه. نگران خانوادم هستم و حاضر نیستم تو چنین شرایطی جان اونا رو هم به خطر بندازم. برای سازمان سنجش واقعا متاسفم. برای افرادی که فقط نظم در شروع و پایان سال تحصیلی مهمه. خیلی زیاد براشون متاسفم.
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۳:۰۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
آقایان مسئول این چه وضعیه آخه...
چرا این همه استرس وارد میکنید
چرا نمیگید کنکور بیفته تو اواخر تیر یا مرداد یه ارامش نسبی حاکم بشه رو داوطلبا
با این وضع من یکی خودم از شدت استرس وناراحتی وغم سکته میکنم....
راستی ۲۶ سالمه...انقدر حرص میخورم و غمگینم
Iran (Islamic Republic of)
Phd
۱۳:۰۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
یک آزمون دیگه توی همون تاریخ ۹ خرداد توسط سنجش لغو شده(آزمون وکالت)
طبیعی هست استرس زیادی داره و نمیشه درس خوند.
بعد هیچ مسئولی نمیاد تکلیف کنکور دکترا و ارشد رو مشخص کنه.
اونا ی کشور دیگه زندگی میکنن!
سنجش اونا با ما فرق داره!
جون اونا مهمتره!
آزمون اونا مهمتره!
تعداد اونا بیشتره!
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین
۱۱:۱۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
خودشون بهتر میدونن که برگزاری امتحان تو خرداد خطرناک.چون که امتحان کارشناس قضاعیه رو به خاطر کرونا تعویق انداختن.پس چرا نمیگید که امتحان ما ارشدی ها هم به تعویق میوفته.بگید مارو از این بلا تکلیفی در بیارید.اینم شده وضع درس خوندن.حتما میخواین برگزار کنید تو خرداد.بعد ما تو اون دنیا بریم انتخاب رشته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
لطفا از سنجش مطالبه تعویق کنکور دکتری رو پیگیری کنید... واقعا فشار روانی زیادی وجود داره، بالافاصله بعد ماه رمضان اصلا زمان مناسبی نیست
Iran (Islamic Republic of)
سلما
۱۱:۰۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام. من روانشناسم. داوطلب دکترا. در حال حاضر به کسایی که تو کرونا آسیب روحی دیدن کمک میکنیم و پاسخگوی تلفن هاشون هستیم. از اواسط اسفند درس خوندم رفت رو هوا و این طوری مشغول شدم. فرصتی برای درس خوندن ندارم به اون صورت و از نظر جسمی و روحی کاملا خستم. خیلیا مثل من جسما و روحا درگیرن و حال خوشی ندارن. این کنکور باید جابه جا بشه. باید. لطفا پیگیر تعویق کنکور باشید. ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
داوطلب
۰۷:۰۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام
خواهش میکنم زمان تعویق کنکور دکترا را زودتراعلام کنید، مثلا بگید حداقل یک ماه دیگه،خیلی فشار عصبی رومون هست
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۰۳:۴۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام. خواهش میکنم اگر قرار هست ازمون دکتری و ارشد رو عقب بندازید زودتر اطلاع رسانی کنید. این حق ماست که حداقل از دوماه قبل با خبر باشیم
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۰۱:۱۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام
خواهش میکنم اگر براتون امکان داره با مسئولین وقت صحبت کنید و از حانب ما ازشون بخواید که ضمن تعویق زمان آزمون دکتری، تاریخ نهایی رو سریعتر اعلام کنند. واقعا دچار اضطراب و سردرگمی شدیم و اصلا زمان خوبی برای درس خوندن نیست.
سپاسگزارم
Netherlands
Sadra
۰۰:۵۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
خیلی خوبه اتفاقا که کنکور تو کرونا برگزار میشه
چون قبلا از اینکه جواب قبول نشدنمون بیاد میمیرم...با یک تیر دو نشون زدنه
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۰:۳۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
بالفرض که کنکور دکترا همون 9م باشه واقعا داوطلبا شرایط خوبی برای شرکت تو کنکور رو ندارن از دم داغونیم.لطفا تاریخ دقیق تو مرداد یا شهریور تعیین کنید و همین هفته بگید ما داوطلبا با برنامه پیش میریم.دور از شان سازمان بزرگی مثل سنجشه که داوطلبا رو بلاتکلیف گذاشته.
Netherlands
ناشناس
۰۰:۱۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
چی بگم والا هر چی شما بگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
لطفا کنکور رو به تاریخی منتقل بدید که دیگه تغییر نکنه یا احتمال تغییرش خیلی کم باشه اخه این خرداد از همون اولش معلوم بود باز تغییر میکنه
Iran (Islamic Republic of)
کنکوری
۲۳:۳۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
ملت دارن می میرن از مریضی
اونوقت این آقایون تو فکر برگزاری کنکورن!!!
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۱:۴۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
واقعا تو سکوت سازمان سنجش موندیم بخدا.یعنی چی ؟وقتی مشخصه کرونا تا دو ماه کم کمش رفتنی نیست چه اصراری دارن ملتو تو سالن های سربسته ی دانشگاه ها بنشونن و ازمون بگیرن؟قشر تحصیلکرده سرمایه ی مملکته.واقعا به استرس و ناامیدی این قشر چرا انقدر بی توجهی میشه؟yjc عزیز من جای شما بودم تیتر اخبار روزانه میکردم :تعویق ارشد و دکترا
۱۲
آخرین اخبار