چیزکیک فوری بدون نیاز به فر + طرز تهیه

در گزارش زیر طرز تهیه یک شیرینی ساده خانگی را آموزش می‌دهیم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،خیلی از خانم‌ها دوست دارند شیرینی را خودشان در خانه تهیه کنند، اما مشکل اینجاست که ممکن است شما هم مثل خیلی‌های دیگر با این کار آشنا نباشید. علاوه بر این ممکن است وسایل تهیه شیرینی در خانه موجود نباشد و در این روز‌های قرنطینه خانگی، شیرینی درست کردن کار وقت‌گیری باشد.

چیزکیک فوری بدون نیاز به فر + طرز تهیه

به خاطر همین و برای اینکه حس کدبانوگری خود را ارضا کنیم، دنبال یک شیرینی ساده خانگی رفتیم که بدون دردسر، فر و خیلی از وسایل شیرینی پزی، به راحتی بتوانیم در خانه درست کنیم و از هنری آشپزی خود لذت ببریم. پس همراه ما باشید.

مواد لازم:

بیسکویت ساده: ۲۰۰ گرم
کره: ۱۰۰ گرم
پنیر خامه‌ای: ۲۰۰ گرم
خامه: ۲۰۰ گرم
وانیل: یک قاشق چای‌خوری
ژله آناناس: یک بسته
ژله توت فرنگی: یک بسته
شکر: نصف لیوان (اگر دوست دارید شیرین باشد)
یخ: چهار حبه

طرز تهیه:

۱. بیسکویت را با دست خرد و با کره آب شده خوب مخلوط کنید تا شکل خمیری به خودش بگیرد، بعد کف یک ظرف سلفون بکشید و بیسکویت را در قالب ریخته و با ته لیوان صاف کنید و داخل فریزر بگذارید.

۲. حالا پنیر خامه‌ای، وانیل و شکر را خوب هم بزنید و خامه را به آن اضافه کنید. در یک ظرف دیگر ژله آناناس را با نصف لیوان آب جوش مخلوط کنید و خوب هم بزنید تا ژله کاملا حل شود، چهار حبه یخ را به آن اضافه کنید و اجازه دهید تا سرد شود، بعد ژله را به پنیر اضافه کنید و خوب مخلوط کنید تا کاملا یکدست شود.

۳. پنیر را به بیسکویت اضافه کرده و روی آن را کاملا صاف کنید و داخل یخچال بگذارید تا خوب ببندد. ژله توت فرنگی را با یک لیوان آب جوش و چند تکه یخ مخلوط می‌کنید و وقتی چیزکیک کاملا سفت شد، ژله را به آرامی روی آن بریزید و دوباره داخل یخچال بگذارید تا کاملا سفت شود. پس از آماده شدن، لبه‌های سلفون را بکشید و به آرامی چیزکیک را از ظرف جدا کنید. به همین راحتی.

فوت کوزه‌گری:

برای اضافه کردن ژله به پنیر حتما صبر کنید تا ژله خنک شود، در غیر این صورت پنیر حالت یکدستی خود را از دست می‌دهد.

منبع: برترین‌ها

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
عالیه بازم درباره شیرینی و آشپزی مطلب بذارید
آخرین اخبار