فعالیت ادارات کردستان با دو سوم ظرفیت

در ادارات و دستگاه‌های دولتی استان کردستان کارکنان و پرسنل آن‌ها همچنان با دو سوم ظرفیت بکاراند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حسین خوش اقبال گفت: مطابق با مصورات قبلی ستاد ملی کرونا، مدارس و دانشگاه‌های استان مانند گذشته تعطیل می‌باشند و فعالیت آن‌ها به صورت غیر حضوری و مجازی خواهد بود.

او افزود:، اما در برخی از مقاطع تحصیلی به ویژه در مقطع تحصیلی دکترا مراکز دانشگاهی می‌توانند به فعالیت آموزشی خود ادامه دهند.

رییس کمیته امنیتی و اجتماعی و انتظامی استانی ستاد مدیریت کرونا در ارتباط با فعالیت اصناف نیز در ادامه ابراز داشت: مشاغل پرریسک متوسط در سطح استان همانند گذشته تا اطلاع ثانوی بسته می‌باشند.

خوش اقبال خاطر نشان کرد: در این رابطه همچنین کسب و کار‌های با ریسک متوسط به خصوص در پاساژ‌ها هم می‌تواند از اول اردیبهشت ماه از صبح تا ساعت شش عصر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت داشته باشند و پس از این زمان تعطیل خواهند بود.

معاون سیاسی امنیت و اجتماعی استاندار کردستان اظهار داشت: البته لازم به ذکر است مشاغل با ریسک بالا در همان مکان‌ها (پاساژها) نمی‌توانند به فعالیت خود ادامه داده و تعطیل خواهند بود.

خوش اقبال در بخشی دیگر از سخنان خود در رابطه با نحوه فعالیت مساجد و اماکن مقدس استان نیز تاکید کرد: در جهت حفظ سلامت شهروندان بر اساس تصمیمات ستاد سلامت شهروندان عزیز بر اساس تصمیمات ستاد ملی فعلا تا پایان نیمه اول اردیبهشت ماه تعطیل خواهند بود.

او در پایان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌ها و کوشش‌های مستمر کادر درمانی استان بر مشارکت مردم در حفظ سلامت خود و سایر شهروندان تاکید کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.