تولید روزانه ۱۰۰۰ جفت دستکش یکبار مصرف در دانشگاه فرهنگیان اراک

روزانه ۱۰۰۰ جفت دستکش یکبار مصرف در کارگاه دانشگاه فرهنگیان اراک تولید و توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،به همت دانشجویان بسیجی مرکز مشاوره پردیس شهید باهنر استان مرکزی تبدیل به کارگاه تولید دستکش بهداشتی یک بار مصرف شده و روزانه ۱۰۰۰ جفت دستکش در این کارگاه تولید و تحویل مراکز توزیع کننده می‌شود تا به جلوگیری از گسترش و قطع زنجیره ویروس کرونا کمک شود.

تولید روزانه ۱۰۰۰ جفت دستکش یکبار مصرف در دانشگاه فرهنگیان اراک

مجتبی حیدری سرپرست امورپردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: دانشگاه فرهنگیان با شیوع ویروس کرونا در کنار رسالت تربیت معلم احساس مسئولیت اجتماعی کرد که وارد این عرصه شود.

حیدری افزود: با همکاری هنرستان‌های شهر اراک، فعالیت‌های خوبی از سوی دانشجویان و بسیج دانشجویی از جمله ضد عفونی کردن منطقه و شهرک جوار دانشگاه و خوابگاه‌ها و تولید ماسک صورت گرفت.

او اضافه کرد: تولید ماسک کاری است که اخیراً به همت دانشجویان و بسیج دانشجویی آغاز کردیم و ویژگی این کار خلاقیت و ابتکار است که دانشجو معلمان خودشان وسیله‌ای برای تولید دستکش از کیسه فریزر ابداع کرده و تولید دستکش بهداشتی یک بار مصرف را آغاز کردند.

سرپرست امورپردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی بیان کرد: با این ابتکار مرکز مشاوره پردیس شهید باهنر استان مرکزی تبدیل به کارگاه تولید دستکش یکبار مصرف شد که روزانه ۱۰۰۰ دستکش یکبار مصرف تولید می‌کند.

او ادامه داد: دستکش‌های تولیدی را در اختیار مراکز بهداشتی و دفتر آستان قدس رضوی و نهاد‌هایی که در این بخش فعال هستند قرار می‌دهیم تا علاوه بر مصرف نیور‌های بهداشت و درمان در مناطق محروم توزیع شود.

حیدری تصریح کرد: هدف ما از این کار بیشتر افزایش حس مسئولیت پذیری دانشجو معلمان و کارکرد اجتماعی که دانشگاه در قبال پدیده‌های اجتماعی دارد است و امیدوارم که توانسته باشیم گامی کوچک در کمک به مدافعان سلامت برداریم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.