زنگ احداث مدرسه ۳ کلاسه در روستای پرچستان به صدا در آمد

معاونت مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس خوزستان گفت: عملیات اجرایی احداث دبستان ۳ کلاسه شهدا در روستای پرچستان شهرستان ایذه آغاز شد.

زنگ احداث مدرسه ۳ کلاسه در روستای پرچستان به صدا در آمدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا زدوار معاونت مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: امروز، دوشنبه یکم اردیبهشت ماه، مراسم کلنگ زنی دبستان ۳ کلاسه خیّرساز شهدا در زمینی به مساحت یک هزار و ۵۰۰ مترمربع به همت فاطمه قاسمی زاده یکی از خیرین مدرسه ساز در روستای پرچستان شهرستان ایذه انجام شد.

او ضمن تقدیر از این خیّر نیک اندیش، به اهمیت نقش خیّرین در ساخت مدارس بخصوص مناطق روستایی اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به اجر دنیوی و اخروی مدرسه سازی، انتظار می‌رود خیّرین مشارکت بیشتری نشان دهند تا در آینده‌ای نزدیک شاهد برچیده شدن تعداد زیادی از مدارس سنگی در استان باشیم.

به گفته زدوار، مدرسه ۳ کلاسه خیرساز شهدا از زیربنایی معادل ۱۶۵ متر مربع برخوردار است و با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیون تومان و بصورت مشارکتی از سوی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان ساخته خواهد شد.

استان خوزستان یکی از استان‌های پیشتاز در امر مدرسه سازی به کمک خیران و نیکوکاران است و عملکرد مطلوبی در زمینه برچیدن مدارس سنگی در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.