اجرای ۱۶ پروژه عمرانی و زیرساختی در دهستان حسینی شادگان

جانشین فرماندهی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: ۱۶ پروژه عمرانی و زیرساختی در دهستان حسینی شادگان تکمیل یا در دست تکمیل است.

سروان پاسدار مصطفی مجدی نسب جانشین فرماندهی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان درخصوص اجرای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی مختلف در روستا‌ها و مناطق محروم استان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در بسیاری از روستا‌های محروم خوزستان که در وضعیت بحرانی قرار دارند، اقدامات خوبی در نظر گرفته شده است.

او دهستان حسینی شهرستان شادگان را یکی از دهستان‌های هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان برای محرومیت زدایی عنوان کرد و افزود: ۱۶ پروژه عمرانی و زیرساختی در حوزه‌های مختلف شامل؛ راه، تامین آب شرب، تامین آب کشاورزی و لایروبی انهار، احداث خانه عالم، احداث و تعمیر مسجد، احداث مدرسه، احداث دفتر خدمات دامپزشکی، توسعه شبکه برق در دستور کار قرار گرفت.

سروان پاسدار مجدی نسب ادامه داد: از این تعداد پروژه، ۱۳ مورد آن تاکنون تکمیل شده و ۲ پروژه نیز در دست اجرا هستند، ضمن اینکه عملیات اجرایی یک پروژه نیز تاکنون آغاز نشده است و در آینده‌ای نزدیک نیز آغاز خواهند شد.

جانشین فرماندهی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان درخصوص تامین اعتبار این پروژه‌ها اظهار داشت: ۲۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تصویب شده که از میزان اعتبار مصوب مذکور، ۱۴ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال آن سهم سپاه پاسداران و ۱۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال نیز سهم دولت است.

به گفته سروان پاسدار مصطفی مجدی نسب، ۷۵ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال از میزان اعتبار مصوب مذکور محقق شده که ۴۶ میلیارد و ۸۵ میلیون ریال از سهم اعتبار سپاه و ۲۹ میلیارد و ۴۵ میلیون ریال از سهم دولت تحقق یافته است.

او بیان کرد: به عبارتی دیگر برای اجرای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در دهستان حسینی شهرستان شادگان، ۲۶ درصد ریالی جذب شده و ۷۶ درصد پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها در دهستان مذکور را شاهد هستیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.