سیل امدادرسانی نیرو‌های جهادی در مناطق سیل زده خوزستان

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود شهرستان باوی، در جلسه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران در ملاثانی، عملکرد نیرو‌های جهادی در امدادرسانی به مناطق سیل زده را مطلوب توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جاسم علیزاده، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود شهرستان باوی (بنیاد مهدویت) در جلسه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران در ملاثانی گفت: زمانی که سیل آغاز شد، همگی به صورت جهادی بدون نام و عنوان در قالب قرارگاه جهادی وارد و شبانه روز در کنار مردم تلاش کردند.

وی بیان داشت: نیرو‌های جهادی در ساخت و ترمیم سیل بند‌ها اقدامات خوبی را صورت دادند، اما زمانی که آب وارد برخی از روستا‌ها شد در ۲ قرارگاه غرب کارون و ملاثانی مستقر و در قالب پخت و پز غذا امدادرسانی کردند.

علیزاده درخصوص گام دوم زمان وقوع سیل اظهار کرد: پس از این که خانواده‌ها به منازل خود بازگشتند به دنبال امدادرسانی حمایتی و توزیع بسته‌های خشک غذایی هستیم و این روند تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

این مقام مسئول اذعان داشت: در کنار فعالیت‌های مذکور، نسبت به برگزاری اقدامات فرهنگی نیز اقدام می‌شود.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود شهرستان باوی (بنیاد مهدویت) افزود: در این بنیاد دوره‌های عقیدتی و فرهنگی در روستا‌ها برگزار و با استفاده از این دوره‌ها سعی داریم آرمان‌های انقلاب را تثبیت بیشتری دهیم.

به گفته جاسم علیزاده، از ابتدای کار بیش از ۱۲۰ نیروی جهادی در قرارگاه غرب کارون و ملاثانی مشغول خدمت رسانی به مردم بودند و همچنین بالای ۸۰ نفر نیز از نیرو‌های انقلابی و مومن روستا‌ها به جمع آن‌ها اضافه شد.

انتهای پیام/گ

تداوم خدمت رسانی به سیل زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار