رزمایش همدلی ارتش برای یاری مردم

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش گفت: کاروان همدلی و کمک مؤمنانه ارتش از امروز در کرمان آغاز به کار کرد و در ایام ماه مبارک رمضان تداوم دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش پیش قدم در مسیر همدلی و کمکامیر سرتیپ مهدی معمارباشی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش در آیین آغاز به‌کار طرح کاروان همدلی و کمک مؤمنانه گفت: مقام معظم رهبری( مدظله العالی)  فرمانده کل قوا در پیام عید نیمه شعبان به کمک‌های مؤمنانه برای مردم آسیب‌دیده از کرونا، تاکید داشتند.

او افزود: بدین منظور نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، اقدام به اجرای رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه کرده است که این رزمایش امروز در کرمان به مرحله اجرا در آمد.

امیرمعمارباشی با عنوان اینکه بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی از اقلام و ملزومات مورد نیاز در این کاروان وجود دارد، گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان مقداری از این بسته ها به مناطق رودبار جنوب و شهداد که در سیل‌های اخیر آسیب دیده اند، ارسال می‌شوند.

او با بیان اینکه تعدادی از این بسته‌های معیشتی نیز بین اقشار آسیب‌پذیر شهر کرمان و با کمک کمیته امداد توزیع می‌شوند، افزود: این حرکت در طول ماه مبارک رمضان هم تداوم دارد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش تصریح کرد: این کاروان کمک مؤمنانه، اهدایی بنیاد اکرام نزاجا، قرارگاه منطقه‌ای نزاجا، ارشد نظامی آجا در جنوب شرق کشور و کمک‌های همکاران ما برای کمک به مردم آسیب‌دیده در سیل و اقشار آسیب‌پذیر است.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار