کارشناس عرب: ترور سردار سلیمانی به درخواست و تصمیم اسرائیل صورت گرفت+ فیلم

هماهنگ‌کننده شبکه مطالعات و پژوهش‌های راهبردی «امان» اعلام کرد: به شهادت رساندن فرمانده بزرگ ایرانی به درخواست رژیم صهیونیستی صورت گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، انیس نقاش، هماهنگ‌کننده شبکه مطالعات و پژوهش‌های راهبردی «امان»، در مصاحبه با این شبکه اعلام کرد اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی، فرمانده بزرگ ایرانی، به درخواست رژیم صهیونیستی صورت گرفت.

او گفت: ترور سردار سلیمانی به درخواست و تصمیم اسرائیل صورت گرفت. اسرائیل به دلیل ناتوانی در انجام این ترور، ترامپ را به انجام آن راضی کرد. ترور علنی دارای اهداف سیاسی است آنگونه که در مورد ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس هم چنین بود.

این کارشناس عرب در ادامه تأکید کرد: اسرائیل بیشترین ترور‌ها را در حق ملت فلسطین مرتکب شده، ولی نتوانسته است مبارزه آن‌ها را متوقف کند. مکتب حزب‌الله ده‌ها نیرو مانند عماد مغنیه تربیت کرده است.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کامی
۲۱:۰۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
من دل خوشی از دولت و وضع کشور ندارم ولی ترور سردار سلیمانی قلبمو به درد آورد چون خادم ملتش بود جونشو برای امنیت کشور گذاشت حساب سردار از همه جداس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
چیز جدید بگید اینو که خودمون هم میدونیم که ترامپ برای اسرائیلی ها که بتونه دور دوم رای بیاره هر کاری میکنه
Iran (Islamic Republic of)
غفارامیری
۱۸:۳۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
مرگ بر ا سرایل مرگ برامریکا سلام سردار شهید حاج قاسم درود
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۱۸:۲۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
کار هر احمقی بوده منتظر انتقام سخت تر باشد
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۱۵:۰۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
آمریکا ناخواسته با جنایتی همچون ترور سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس بنیان مقاومت اسلامی را در جهان تقویت می کند . آمریکا تاکنون نفهمیده که اسلام هرگز با شهادت سربازانش هر چند خیلی مهم نه تنها رو به ضعف نرفته بلکه یکی از عوامل مهم ماندگاری و گسترش اسلام خون پاک شهیدان است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
درود خدا بر ارواح طیبه ی همه ی شهدا مخصوصا روح بلندسردارشهیدحاج قاسم سلیمانی.انشاالله به مدد امام زمان(عج) ،انتقام خون حاج قاسم عزیزمون، محوشدن اسرائیل وآمریکا از روی کره ی زمینه....حاج قاسم ما هنوز زنده اس.راه حاج قاسم ما ادامه داره...اللهم الرزقنا توفیق الشهادت فی سبیلک.
Netherlands
ناشناس
۱۳:۵۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
حالا هر کی دستور داد.
مگه ترامپ نگفتش دستور من بود‌‌‌، خب جوابی که رژیم بهش داد چی بود؟ مگه غیر از اینه که حدود دویست نخبه ی مملکت رو به خاک و خون کشیدن؟ دو تا ارپیچی با هماهنگی قبلی به یه ساختمون متروکه زدن در عوضش هواپیما رو به عنوان سپر انسانی هدف قرار دادن که اونا دوباره حمله نکنن. مگه غیر اینه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدالعنت‌کنه‌این‌اسرائیلیهای‌کثیفو‌خدانابودشون‌کنه
Iran (Islamic Republic of)
Z
۱۲:۱۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
همه شماها جنایتکارین خاک بر سر آمریکا دست نشانده اسراییل
آخرین اخبار