سامانه ای برای جبران خسارت سینماها

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: سامانه ای برای ثبت اطلاعات سینماهایی که براثر تعطیلات آسیب دیده اند، راه اندازی شده است.

ناصر مقدم، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که سامانه ای برای ثبت اطلاعات سینماهایی که براثر تعطیلات آسیب دیده اند، راه اندازی شده است، گفت: این سامانه پیرو مصوبه دولت درخصوص حمایت و جبران بخشی از خسارات ناشی از اشاعه ویروس کرونا با اولویت اعضای صنوف سینمایی آماده شده‌است.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز افزود: مدیران سینماهای استان البرز تا چهارم اردیبهشت ماه با مراجعه به سامانه  به نشانی Hemayat.samfaa.ir، اطلاعات خود را ثبت کنند تا امکان بررسی در خواست آنان برای کار گروه مستقر در سازمان سینمایی و سمعی و بصری فراهم شود.

مقدم در پایان گفت: تعیین اولویت‌ها و میزان حمایت با توجه به اطلاعات دریافتی به تصویب کارگروه بررسی آسیب‌های کرونا در سینما خواهد رسید.

او افزود: با توجه به بهبود شرایط عمومی ناشی از شیوع ویروس کرونا و نیز تصمیم ستاد ملی مقابله با آن در زمینه شروع به کار فعالیت صنفی با ریسک کمتر و با رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی، آموزشگاه‌های آزاد هنری مجاز به فعالیت هستند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.