شرایط حذف درس و ترم در دانشگاه خوارزمی

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی از شرایط حذف درس و ترم دانشجویان این دانشگاه توضیحاتی داد.

محمد حسین عبداللهی، معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: اگر دانشجویی بنا به دلایلی مانند اینکه به هیچ عنوان نتوانسته است به کلاس‌های مجازی دسترسی داشته باشد یا اگر فردی مبتلا به کرونا بود باید درخواست خود را به گروه اعلام کند و بعد از تایید دانشکده از شورای آموزشی در این مورد کمک می‌گیریم.

او افزود: هر فردی برای حذف اضطراری تنها یک درس را می‌تواند انجام دهد، اما دانشگاه خوارزمی یک درس دیگر را برای حذف اضافه کرده است. حتی اگر درس عملی بود بنا بر تشخیص دانشکده می‌توان آن درس را حذف کرد.

عبداللهی تصریح کرد: برای دانشجویان ارشد هم که به هیچ عنوان امکان حذف وجود نداشت، شرایط حذف یک درس تا ۲ هفته قبل از شروع امتحانات برای این دسته از دانشجویان پیش بینی و مصوب شده است.

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی ادامه داد: اگر امکان استفاده از امکانات آموزش مجازی برای دانشجویان دانشگاه خوارزمی فراهم نبود، شهریه دانشجویان نوبت دوم در اعتبارات آن‌ها ذخیره می‌شود و برای ترم‌های بعدی مورد استفاده قرار می‌گیرد.


بیشتر بخوانید: راه ارتباط با سازمان سنجش در روزهای کرونایی


عبداللهی افزود: طبق بخش نامه وزارت علوم اگر دولت قبل از زمان امتحانات بگوید که دانشگاه‌ها در حد توصیه‌ای باز شوند، با تدابیری که می‌اندیشیم طبق برنامه قبلی حتما امتحانات برگزار می‌شوند و اگر اعلام نشود؛ امتحانات با روش‌های مختلف به صورت مجازی در آخر ترم یا در طول ترم برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار