در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ناگفته‌های عمو کاووس از دوران حضور در جبهه و بازی در سریال «نون خ»

بازیگر سریال «نون خ» درباره خاطرات حضورش در جبهه گفت.

ماشاالله وروایی بازیگر نقش کاووس در سریال «نون خ ۲» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شروع فعالیت خود در عرصه بازیگری گفت: من در نوجوانی سال ۱۳۳۸ در نمایش‌های دبیرستانی کارم را شروع کردم و به خاطر علاقه‌ام به سینما و هنر از معلمان عزیزمان که کار نمایشی را برای دانش آموزان فراهم می‌کردند، آموزش می‌دیدم.

وی ادامه داد: البته من بعد‌ها در گروه‌های نمایشی فرهنگ و هنر کرمانشاه حضور پیدا کردم. آن روز‌ها آقای آتش تقی پور مسئول گروه تئاتر کرمانشاه بود و در کنار ایشان یاد گرفتیم. چند کار نمایشی شکل گرفت و سال ۴۷ وارد خدمت نظام در تهران شدم و در آنجا هم کار‌های نمایشی انجام می‌دادند، تا اینکه بعد از انقلاب و دوران جنگ زمانی که در عملیاتی حضور نداشتیم، کار‌های نمایشی را با بچه‌های نظامی، ارتشی و بچه‌های هوانیروز می‌ساختیم و در جبهه‌ها اجرا می‌کردیم.

وی عنوان کرد: من همراه با غلامحسین لطفی برای تلویزیون کرمانشاه، ایلام و کردستان کار‌های طنز انجام می‌دادم، تا اینکه با آقای سعید آقاخانی همکاری داشتم.

ناگفته‌های عمو کاووس از دوران حضور در جبهه و بازی در سریال

وروایی درباره حضور در سریال «نون خ »گفت: آقای مصطفی تنابنده و سیروس میمنت که از دوستان من هستند به کرمانشاه آمده بودند تا برای سریال «نون خ» تست بازیگری بگیرند. با من تماس گرفتند که قرار است از پیشکسوتان برای چند نقش تست بگیرند و ما تست دادیم و قرار شد در تهران برای تست گریم بیاییم و هماهنگی‌ها برای بازی در فصل اول انجام شد.

وی افزود: شخصیت‌های مختلفی در سریال بود، اما من برای نقش کاووس انتخاب شدم و تلاش کردم نقش را آنطور که شایسته است، بازی کنم چراکه در دیار خودم کرمانشاه چنین آدم‌های شریف بسیار زیاد است.

ناگفته‌های عمو کاووس از دوران حضور در جبهه و بازی در سریال

بازیگر سریال «نون خ ۲» توضیح داد: در فصل دوم سعید آقاخانی از کاووس انتظارات بیشتری داشت، در این فصل نقش کاووس با استقبال خوبی مواجه شد و همه به من لطف دارند؛ حتی از همکارانم در هوانیروز اصفهان، کرمانشاه و تهران تشکر می‌کنم که پیام‌های بسیاری برای من فرستادند.

وروایی درباره فعالیت در هوانیروز ارتش گفت: من جزو گروه فنی کادر پرواز بودم و در عملیات‌های بسیاری در هشت سال جنگ تحمیلی در دوران دفاع مقدس حضور داشتم.

این بازیگر درباره لوکیشن سریال توضیح داد: در این سریال کرمانشاه بسیار خوب معرفی شد و از استاندار کرمانشاه تشکر می‌کنم که حمایت‌های خوبی از سریال داشتند و ما در این سریال به روستای تاریخی کندوله کرمانشاه با مردم خوب و نجیب رفتیم و لوکیشن سریال آنجا بود.

وی بیان کرد: با استقبال خوبی که مردم نازنین ایران از سریال داشتند، ان‌شاءالله فصل سوم آن ساخته شود. البته جا دارد از معرفت و ادب کرد زبان تشکر کنم که از کار استقبال می‌کنند و اگر ایرادی هم وجود دارد، اما همچنان از کار دفاع کردند.

وروایی خاطر نشان کرد: چند پیشنهاد داشتم و منتظر هستیم این کرونا از بین برود و کار‌های سینمایی، سریال و برنامه سازان فعالیت خود را ادامه بدهند. امیدوارم همیشه خبر‌های و کار‌های شاد به خصوص در حوزه فرهنگی داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۲۱:۳۲ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
دوستت دارم عمو کاووس
تو قلبمی
Iran (Islamic Republic of)
کیان
۱۸:۱۴ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
عمو کاووس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
کاش فصل سومش رو هم بسازن

عالللی بود هم فوق‌العاده طنز بود هم مثل سریالی که قبل این پخش میشد هنجار شکن نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
به نظر من نون خ امسال عالی بود اما حیف که تعداد قسمت هایش کم بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
هم لهجه وهم سریال بسیار زیبا بود حیف که تموم شد.بسیارمشتاق شدم که بعد از کرونا سفری به کرمانشاه داشته باشم
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۱:۵۸ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
واقعا سرسال خوبی بود با بازیگرهای خیلی عالی من از کرد های کرمانج خراسان هستم درود بر غیرت وشرف همه ایرانیان بخصوص کردها
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام عموکاووس شمازمان جنگ باپروازهای غرورآفرینتون درسایه امنیت تبسم آرامش رابرلبان ملت ایران نقش میبستی حالیه درقالب طنزشادی آفرینی میکنی ردای گرانمایه صبرواستقامت وجوانمردی وسلحشوری برشانه های صبورتان سزاوارومبارک باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام ودرود بی پایان تمامی مردان مرد دوران دفاع مقدس که امروز هم خوش درخشیدی خدا قوت عقاب تیز پرواز پراو،الاهو ( عمو ) کاووس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
دمت گرم عموکاووس عزیز ودوست داشتنی همشهری گل وباغیرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
کاووس ، عشقی خداییشش مخصوصا اینکه جبهه ای هم هستی
درود برشما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
درود خدا بر تمامی جان برکفان عرصه جنگ و جهاد و عمو کاووس که این افتخار درخشان در کارنامه زندگی اوست احسنت
آخرین اخبار