حضور باشگاه خبرنگاران جوان در نمایشگاه عکس کرونای قم

نمایشگاه مجازی عکس کرونا در نگارخانه تارنمای قم‌فوتو از اردیبهشت‌ در معرض دید علاقه‌مندان گذاشته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،در نخستین نمایشگاه عکس مجازی در نگارخانه تارنمای «قم‌فوتو» با عنوان «عکس کرونا» ۳۰ قطعه عکس از عکاسان خبری استان قم با محوریت کرونا و فعالیت‌های جامعه پزشکی، نهاد‌های نظامی و نیرو‌های داوطلب جهادی و مردمی توسط عکاسان خبری به تصویر کشیده شده است.

عکس‌های منتخب این نمایشگاه مجازی از خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری ملی و استانی؛ خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان،ایرنا، فارس، مهر، تسنیم، پانا، حوزه، ایکنا، ایسنا، میزان، اهل بیت (ع)، دانشجو،  و شهر بیست انتخاب شده است.

در این نمایشگاه منتخبی از مجموعه عکس‌های، سجاد حیات‌پور، امیر حسامی نژاد، مهدی مریزاد، محمدعلی مریزاد، احمد ظهرابی، حسین یار احمدی، حمید عابدی،علی روحانی، مهدی جعفری، مهدی بخشی، محمد محسن‌زاده، حسین شاهبداغی، محسن کرمعلی، رضا رمضانی، عباس منجمی گیلانی، محمد وحدتی و جهانبخش پیری‌پور به صورت دائمی به نمایش گذاشته شده است.

علاقه‌مندان برای مشاهده این نمایشگاه مجازی عکس در رابطه با شیوع ویروس کرونا و مطالب پیرامون آن در استان قم می‌توانند به نشانی اینترنتی http://qomphoto.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار