شجاعی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مردم منتظر دریافت پیام امید از مجلس یازدهم هستند

منتخب مردم ابهر گفت: مردم با امید‌هایی به مجلس یازدهم رای دادند و باید همین پیام امید از سمت این مجلس مخابره شود.

حجت الاسلام حسن شجاعی منتخب مردم ابهر، خرم دره، سلطانیه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به اولویت‌های مجلس یازدهم گفت: مجلس یازدهم باید مراقبتی داشته باشد تا پیامی که مردم منتظر دریافت آن هستند را به گوش آن‌ها برساند. مردم با امید‌هایی به این مجلس رای دادند و باید همین پیام امید از سمت مجلس یازدهم به جامعه و مردم مخابره شود.

او افزود: در سال‌های اخیر به شکل تصاعدی فشار‌های معیشتی بر مردم افزایش پیدا کرده و مردم در شرایط سختی به سر می‌برند و با شیوع بیماری کرونا در کشور، این مشکلات معیشتی به شکل قابل توجهی به مردم وارد شد.

شجاعی ادامه داد: مجلس یازدهم در اولویت‌های کوتاه مدت خود باید مجموعه‌ای از مصوبات، پیگیری‌ها و نظارت‌ها را در راستای بهبود وضعیت معیشتی مردم انجام دهد که در این جهت موضوعات مختلفی وجود دارد که با پیگیری آن‌ها یا نظارت بر اجرای برخی قوانین مرتبط با آن ها، وضعیت معیشت مردم رو به بهبودی حرکت کند و امید به مردم و جامعه تزریق شود.

منتخب مردم ابهر، خرم دره، سلطانیه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مثلا اختصاص یارانه بنزین به افراد به جای خودرو‌ها طرحی است که می‌تواند به بهبود وضعیت معیشتی مردم کمک کند یا طرح مالیات بر خانه‌های خالی که می‌توان با اجرای آن تا حد قابل توجهی قیمت مسکن در کشور را کاهش داد و آثار فراوانی در معیشت مردم خواهد داشت.

او ادامه داد: طرح دیگری که می‌تواند نقش موثری در معیشت مردم داشته باشد، آزاد سازی سهام عدالت است که قرار بود از سال ۹۵ کلید بخورد، ولی به تاخیر افتاده و لایحه‌ای که دولت در این زمینه تهیه کرده بود به سرنوشت نامعلومی دچار شد؛ به نظرم کمک به آزادسازی سهام عدالت هم می‌تواند تاثیر زیادی در سبد معیشتی افراد داشته باشد.

شجاعی در پایان گفت: البته همه موارد ذکر شده باید با تدبیر به اجرا در بیایند و شرایط کشور برای اجرا یا عدم اجرای آنان و آموزش‌های لازم در خصوص آن‌ها در نظر گرفته شود که می‌تواند به نفع اقشار ضعیف جامعه باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
بازم وعده های الکی....تو خالی....قربون قیمت ها برم ...برو بالاااااااااااا.....
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۶:۲۱ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
هموطنان عزیز // سر این قبری که نشستید // مرده توش نیست
آخرین اخبار