توییتر اعلام کرد؛

ویدئو منتشر شده از ترامپ قوانین این شبکه اجتماعی را نقض نمی‌کند

توییتر به تازگی اعلام کرده است که ایده تزریق مواد ضد عفونی کننده توسط ترامپ با هدف رفع بیماری بوده و اثر مخربی ندارد.

ایده منتشر شده از ترامپ قوانین این شبکه اجتماعی را نقض نمی‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز پیش خبری در فضای مجازی منتشر شد که اعلام می‌کرد شرکت توییتر قصد دارد برای جلوگیری از انتشار شایعات درباره ویروس کرونا، قوانین جدیدی را وضع کند تا از این طریق پست‌های مخرب تاثیری در سلامت افراد نداشته باشد. اما به تازگی ویدئویی از دونالد ترامپ در توییتر منتشر شده است که وی در این ویدئو ایده تزریق مواد ضد عفونی کننده به بدن را از طریق اشعه ماورائ بنفش داده است و اعتقاد دارد که از این طریق می‌توان افرادی که به کرونا گرفتار شده‌اند را درمان کرد. لازم به ذکر است که دونالد ترامپ این ایده را روز پنج شنبه و در آخرین جلسه خود در کاخ سفید اعلام کرده بود.

اما بسیاری از افراد پس از منتشر شده ویدئو ترامپ به توییتر اعلام کردند که این ویدئو نیز بر خلاف قوانین جددی توییتر است و درست نیست که صرفا پست‌های کاربران عادی از توییتر حذف شود. در پاسخ به این سوال توییتر اخیرا اعلام کرده است که ویدئو منتشر شده از ترامپ جنبه شایعاتی یا مخرب ندارد، بلکه وی صرفا ایده و نظر خود برای درمان این بیماری را اعلام کرده است و نیازی به حذف آن نیست. اما توییتر برای جلوگیری از پخش شدن اطلاعاتی غلط درباره تزریق مواد ضدعفونی به بدن، این هشتک را مسدود کرده است.

ایده منتشر شده از ترامپ قوانین این شبکه اجتماعی را نقض نمی‌کند

همچنین توییتر اعلام کرده است که قرار نیست تمامی اطلاعات منتشر شده از ویروس کرونا و یا توییت‌هایی که با هشتگ کرونا منتشر می‌شوند از این شبکه اجتماعی حذف شوند، بلکه صرفا توییت‌هایی حذف خواهند شد که بر سلامت روانید و یا جسمی افراد تاثیر منفی خواهد گذاشت.


بیشتر بخوانید: ایراد نرم افزاری برنامه Mail مشکل‌ساز شد


با این حال باید منتظر بود و دید که آیا توییتر صرفا توییت‌هایی که از نظر خودش مخرب هستند را حذف خواهد کرد یا تمامی پست‌های مخرب از این شبکه اجتماعی حذف خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار