پربازدیدهای دریچه فناوری؛

مشخصات بروزرسانی جدید دستگاه‌های انویدیا ؛ گوگل و آمازون تمامی سفرهایشان را به دلیل ویروس کرونا لغو کردند ؛ آزمایش‌های سخت شرکت BMW در صحرا

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر از علاقه‌مندان به اخبار فناوری و دستگاه‌های مدرن هستید و امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه‌ دریچه فناوری نشده‌اید، در ادامه لینک ۱۰ خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته‌ایم.

جهان برای مبارزه با ویروس کرونا از چه فناوری‌هایی کمک گرفته است؟

در این گزارش نگاهی انداخته شده به تمام شرکت‌ها و فناوری‌هایی که در چند ماه اخیر سعی کرده‌اند با اقدامات خود جلوی شیوع ویروس کرونا را بگیرند.


تجمل‌گرایی ترامپ در زمین مسابقات خودروی Daytona

منابع خبری معتقدند ترامپ تا ساعاتی دیگر در مسابقات ۵۰۰ مایلی دی‌تونا حاضر خواهد شد تا خودروی لیموزین Beast خود را به نمایش بگذارد.


احتمال ساخت نسخه‌ای جدید از عنوان Silent Hill

به تازگی تصویری از مدیر ازتباطات کوجیما در فضای مجازی منتشر شده است که بر اساس آن احتمال ساخت نسخه جدیدی از بازی Silent Hill بالا رفته است.


مشخصات بروزرسانی جدید دستگاه‌های انویدیا

شرکت انویدیا با انتشار بروزرسانی جدید برای SHIELD TV قابلیت‌های خاص جدیدی به آن اضافه کرد تا مخاطبین خود را شگفت‌زده کند.


گوگل و آمازون تمامی سفرهایشان را به دلیل ویروس کرونا لغو کردند

شرکت‌های بزرگ دنیای فناوری اقدامات جدی در مقابله با شیوع بیماری کرونا انجام داده‌اند و تلاش می‌کنند خطرات این ویروس را کاهش دهند.


آزمایش‌های سخت شرکت BMW در صحرا

بی‌ام‌و تلاش دارد پیش از شروع نمایشگاه ژنو از قدرت خودروهای جدید خود اطمینان حاصل کند و آزمایش‌های سخت آن‌ها را با موفقیت به پایان برساند.


جذاب‌ترین تصاویر پس زمینه (۱۰ اسفند)

تصاویر پس‌زمینه ۱۰ اسفند را از طریق صفحه دریچه فناوری باشگاه خبرنگاران جوان دریافت کنید.


احتمال ساخت عنوانی جدید از سازنده Control برای نسل بعدی کنسول‌ها

به تازگی مدیر عامل شرکت Remedy Entertainment اعلام کرد که نسل بعدی کنسول‌ها بستری قدرتمند برای ساخت عناوین با کیفیت خواهد بود.


سه گوشی OnePlus بروزرسانی جدید و پچ امنیتی ژانویه را دریافت می‌کنند

بر اساس جدیدترین خبر منتشر شده در فضای مجازی شرکت وان‌پلاس برای سه گوشی OnePlus 7، OnePlus 7 Pro و OnePlus 7T Pro بروزرسانی جدید خود را ارائه می‌کند.


تلاش خرده فروشان برای به فروش رساندن گوشی سونی

برخی از خرده فروشان سعی کرده‌اند با اختصاص دادن قیمت پایین به گوشی‌های سونی آن‌ها را هر طور شده به فروش برسانند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار