نیکفر: درخواست تکرار بازی با پرسپولیس را در زمین بی طرف داریم

سرپرست باشگاه سپاهان گفت: من از اعضای کمیته استیناف درخواست می‌کنم اجازه تکرار بازی با پرسپولیس را در زمین بی طرف بدهند.

نیکفر: درخواست تکرار بازی با پرسپولیس در زمین بی طرف داریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، منوچهر نیکفر سرپرست باشگاه سپاهان درباره پیش بینی اش از رای بازی پرسپولیس و سپاهان و آیا این رای به نفع این باشگاه اصفهانی برمی گردد، اظهار کرد: ما امیدوار هستیم، اما دوستان در کمیته استیناف اشراف دارند و دفاعیات کامل را ارئه دادیم. به هر حال نکاتی وجود دارد که دوستان توجه داشته باشند. علاوه بر این بازی پرسپولیس و سپاهان همواره از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و اولین بازی بود که بدون تماشاگر قرار بود در اصفهان برگزار شود و وضعیت کرونا هنوز به این صورت در کشور نبود که جا بیفتد بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود.

او ادامه داد: ما بازی رفت با پرسپولیس را جلوی ۱۰۰ هزار تماشاگر بازی کرده بودیم و هواداران سپاهان انتظار داشتند که بازی برگشت با حضور ۵۰، ۶۰ هزار نفر در استادیوم نقش جهان برگزار شود، اما همان روز اعلام کردند که بازی بدون تماشاگر است و متاسفانه برخوردی در محل اقامت تیم ما رخ داد که تیم ما با کمک نیروی انتظامی توانست به ورزشگاه بیاید و این اتفاقات باعث شد که ما دیر به ورزشگاه برسیم. از طرفی زمانی که ما تیم را از لحاظ روحی و روانی آماده می‌کردیم تا روانه زمین مسابقه شوند به ما گفتند که بازیکنان پرسپولیس زمین را ترک کردند و آن‌ها حاضر به انجام بازی نیستند.

نیکفر بیان کرد: من از دادرس و سایر اعضای کمیته استیناف درخواست دارم که با توجه به اینکه بازی سپاهان و پرسپولیس همواره از اهمیت خاصی برخوردار است یک فرصت دیگری بدهند و در یک زمین بی طرف این بازی انجام شود. به هر حال بحث‌های حقوقی جای خود دارد، اما حق بقیه تیم‌ها هم ضایع می‌شود و این بازی ۶ امتیازی است و اگر اجازه بدهند، این بازی انجام شود و نتایج فوتبال در زمین مسابقه مشخص شود.


بیشتر بخوانید: جلسه کمیته استیناف دیدار سپاهان - پرسپولیس برگزار شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
-
حمید
۱۲:۳۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
یه کم دیگه صبر کنین مصدومهاتون کاملا خوب بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
اگر قرار باشه این بازی مجدد برگذار بشه دیگه سنگ روی سنگ توی این فوتبال بند نمیشه از فردا هر تیمی نخواد نمیاد توی زمنی و درخواست تکرار بازی رو تو یه زمان مناسبتر میده و به این بازی استناد میکنه این بازی حکمش کاملا مشخصه ما اگر ادعا فوتبال حرفه ای داریم دیگه این حرفای داش مشتی گری بی معنیه ضمنا مسئولان سپاهان اگر خودشون جای پرسپولیسیا بو.دند الان زمین و به زمان دوخته بودند و دیر اعلام شدن نتیجه بازی رو به پرسپولیسی بودن وزیر مربوط میکردند ولی الان حرف از ریش سفیدی میزنند
Iran (Islamic Republic of)
شیرامینی
۰۱:۵۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
جناب نیک فر استاد خواب دیدی خیرباشه!!!!!جام ۹هفته مونده ب اتمام لیگ بااسنپ جناب وزیر(سلطانی فر)بااسنپ فرستادنش رفت..پوکر....وتاریخ سازی پوشالیش برا تیم محبوبش بایدتکراربشه یا ن؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
با اسنپ یا تاکسی جام حق تیمیه که به ترکیه فرار نکرده توی رختکن هم قایم نشده وزیر هم طرفدار اون تیمیه که هرچی پولداره فله ای ریخته تو هیئت مدیرش
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۱:۴۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
بااسنپ که هیچ اصن شخص وزیربااتومبیل شخصیش میاره فقط یه سوالی ازت دارم؟اگه جای پرسپولیس استقلال بودومیرفت توزمین سپاهان آماده بازی بشه ولی سپاهان حاضربه بازی نمیشدانتظاراینوداشتی دوباره سپاهان به پررویی درخواست بازی داشتن بازی کنی؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
دنبال قاتل بروسلی میگرده
آخرین اخبار