در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

رکود شدید در بازار طلا و جواهر

کشتی آرای گفت: بازار طلا امروز در شرایط رکود و شاهد کمترین داد و ستد بود.

روز/ رکود شدید در بازار طلا و جواهرمحمد کشتی آرای نائب رئیس دوم  اتحادیه طلا و جواهر  در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت بازار طلا، گفت: بازار امروز تفاوت چندانی با دیروز نداشت. قیمت جهانی اونس طلا نیز تغییر چندانی نداشت چرا که بازار جهانی امروز تعطیل بود.

نائب رئیس دوم  اتحادیه طلا و جواهر تشریح کرد: قیمت طلا و سکه همان محدوده قبلی است. تصور می کردیم با بازگشایی بازار، داد و ستدها انجام شود اما داد و ستدی انجام نشد و بیشتر مردم طلا را برای فروش و بدست آوردن نقدینگی می فروشند اما این یک طرف ماجراست، برخی از کاسبان به دلیل نداشتن نقدینگی نمی توانند خرید و فروشی داشته باشند از این رو داد و ستدی انجام نمی شود.

کشتی آرای ادامه داد: بازار طلا امروز در بدترین شرایط رکود خود و شاهد کمترین داد و ستد بود.


بیشتر بخوانید: علت گرانی طلا در هفته گذشته چه بود؟/دلار همچنان گرفتار حباب قیمتی


نائب رئیس دوم  اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به قیمت اونس طلا، گفت: امروز قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی یک هزار و ۷۳۰ دلار بود. سکه طرح قدیم ۶ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۶ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان، نیم سکه ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۸۸۰ هزار تومان، سکه یک گرمی ۹۷۰ هزار تومان معامله شد.

کشتی آرای بیان کرد: هر مثقال طلا ۱۷ عیار، ۲ میلیون و ۷۸۲ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۶۴۲ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد. دیروز روند افزایشی قیمت سکه و طلا را پشت سر گذاشتیم اما مشخص نیست که در هفته آینده وضعیت خرید و فروش طلا چطور باشد.

نائب رئیس دوم  اتحادیه طلا و جواهر بیان کرد: بازار طلا اگر داد و ستد داشته باشد کاهش قیمت خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار