سناتور گراهام: اگر شایعات درباره کیم جونگ اون صحت نداشته باشد شوکه می‌شوم!

سناتور ایالت کارولینای جنوبی اعلام کرد برای او تعجب برانگیز خواهد بود اگر شایعات مربوط به وضعیت سلامت رهبر کره شمالی صحت نداشته باشد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المصدر نیوز، سناتور لیندسی گراهام، نماینده ایالت کارولینای جنوبی مدعی شد اگر شایعات مربوط به مرگ کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی صحت نداشته باشد بسیار شوکه خواهد شد.

سناتور ایالت کارولینای جنوبی در مصاحبه‌ای با فاکس نیوز اعلام کرد سرانجام پیونگ یانگ مجبور خواهد شد به شایعات مربوط به کیم جونگ اون پاسخ دهد تا بدین ترتیب به این گمانه زنی‌ها خاتمه دهد.

این سناتور آمریکایی مدعی شد، اما اگر او زنده باشد من بسیار تعجب خواهم کرد.

گراهام افزود دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مایل است به شیوه برد-برد با کره شمالی همکاری کند.

گمانه زنی‌ها درباره سلامتی کیم جونگ اون در اوایل ماه میلادی هنگامی آغاز شد که شبکه سی ان ان گزارش داد که او تحت عمل جراحی قرار گرفته است و گفته می‌شود حال او «وخیم» است. کیم در جشن سالانه سالگرد تولد پدربزرگش، که بزرگترین و مهم‌ترین مراسم در کره شمالی بود، حضور پیدا نکرد. برخی گمانه‌زنی‌ها نیز حاکی از کشته شدن رهبر کره شمالی است.

خبرگزاری یونهاپ به نقل از رادیو دولتی DPRK خبرگزاری یونهاپ امروز یکشنبه اعلام کرد رهبر کره شمالی از کارگرانی که در ساختن شهر «سامجیون» مشارکت داشته اند، قدردانی کرده است. اما هیچ توضیحی در مورد وضع سلامتی وی یا فعالیت‌های عمومی کیم ارائه نشده است.

یکی از نمایندگان پارلمان روسیه، امروز پس از گفت‌وگو با سفیر جدید کره شمالی در این کشور گفت گمانه‌زنی‌ها و اخباری که درباره وضع سلامت کیم جونگ اون منتشر شده است، قابل تایید نیست. خیلی زود است که در این زمینه به نتیجه برسیم.

او افزود: نمی‌توان گفت وضع سلامت کیم وخیم است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
پس صد در صد مرده
آخرین اخبار