افتتاح۴کارخانه تولید مواد شوینده

معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان از افتتاح چهار کارخانه تولید مواد شوینده در محدوده علوم پزشکی آبادان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،هدا مجیری معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا به دو مجموعه تولید مواد شوینده مجوز فعالیت دادیم که مواد شوینده را در حجم‌های دو هزار و چهار هزار لیتری تولید کنند.

او افزود: در روزهای گذشته نیز دو کارخانه دیگر نیز به ظرفیت قبلی اضافه شدند و در حال حاضر ۴ کارخانه تولید مواد شوینده در منطقه در حال فعالیت هستند و از این بابت هیچ مشکلی را نداریم و حتی فراتر از نیاز، فعالیت در این خصوص وجود دارد.

معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان عنوان کرد: از ظرفیت مجموعه‌های الکل سازی منطقه نیز نهایت بهره را بردیم و این مجموعه‌ها ژل‌های ضدعفونی نیز تولید کردند و توزیع الکل به داروخانه‌ها هم با قیمت مصوب صورت گرفت.

مجیری گفت: در بحث تولید ماسک با برخی کارگاه‌ها همکاری کردیم تا با حداقل استانداردها فعالیت خود را دنبال کنند و در حال حاضر دو کارگاه در خرمشهر و دو کارگاه در آبادان در این زمینه فعال هستند ضمن اینکه یک واحد تولیدکننده صنعتی ماسک نیز تا پایان هفته شرایط آغاز به کار را خواهد داشت.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.