برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری با راه اندازی سامانه آموزش مجازی

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان از راه اندازی سامانه آموزش مجازی برای کلاس‌های آموزشی مربیگری و داوری هیئت‌های ورزشی به زودی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی مرادی، معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در دومین جلسه برنامه ریزی برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانی استان در فضای مجازی تحت عنوان "تکریم رمضان با پویش ورزش در خانه" که با حضور نژاد زمانی سرپرست معاونت امور فرهنگی و جوانان، ریاحی رئیس گروه ورزش همگانی، بلوردی رئیس گروه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان و نمایندگان هیئت‌های ورزشی استان در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: هر ساله به مناسبت ماه مبارک رمضان، مسابقات ورزشی با عنوان تکریم رمضان با ورزش به همت هیئت‌های ورزشی در سراسر استان برگزار می‌شد که متأسفانه امسال به دلیل شیوع کرونا و با توجه به محدودیت هایی، چون تعطیلی اماکن ورزشی، امکان برگزاری مسابقات به صورت حضوری نیست و از آنجایی که هنوز مشخص نیست چه موقع مجوز برگزاری رقابت‌ها داده شود، لذا مسابقات در فضای مجازی برگزار می‌شوند.

 

او افزود: بدین منظور، برنامه ریزی‌های لازم از سوی رئیس گروه‌های ورزش همگانی، قهرمانی، بانوان انجام شده است و مسابقات امسال با عنوان جام رمضان در فضای مجازی طبق دستورالعمل‌هایی که از وزارتخانه و فدراسیون‌ها اعلام شده، برگزار می‌شود.

مرادی تصریح کرد: قطعاً باید فعالیت‌ها انجام و گزارش مسابقات به وزارتخانه و فدراسیون‌ها ارسال شود و این می‌طلبد تا هیئت‌های ورزشی برنامه ریزی لازم را داشته باشند و آئین نامه برگزای مسابقات خود را اعلام کنند.

 

او بیان داشت: در بحث رقابت‌های جام رمضان، تلاش شده در خدمت رشته‌های ورزشی باشیم که امکان برگزاری به صورت مجازی را داشته باشند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش به پویش "#در_خانه_بمانیم" اشاره کرد و گفت: خوشبخانه فعالیت‌های خوبی زیر نظر رئیس گروه ورزش همگانی و روابط عمومی این اداره کل انجام شد، طوری که جزو ۵ استان برتر کشور در این زمینه بودیم.

 

مرادی افزود: بدین منظور، روزانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ کلیپ از فعالیت‌های ورزشکاران در خانه تهیه و ارسال می‌شد.

او تصریح کرد: مسابقات جام رمضان با برنامه ریزی‌های انجام شده به زودی آغاز و در قالب همین پویش انجام می‌شوند.

مرادی با اعلام اینکه در بخش ورزش بانوان، سه روزست کار در حال انجام است بیان داشت: این کار ساعت ۲۱ هر شب در رده‌ی سنی ۸۱ به بالا در گروه دختران انجام می‌شود.

 

او گفت: بدین ترتیب، مسابقات در بخش اینستاگرام انجام و هر روز سه نفر معرفی می‌شوند.

مرادی به کلاس‌های آموزشی هیئت‌های ورزشی اشاره کرد و با بیان اینکه هیئت‌های ورزشی در گذشته کلاس‌های آموزش تئوری خود را به صورت حضوری برگزار می‌کردند، از راه اندازی سامانه آموزش مجازی کلاس‌های مربیگری و داوری طبق دستورالعمل‌های وزارت ورزش و فدراسیون‌های ورزشی به زودی خبر داد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار