ضرورت پشتیبانی بانک ها از تولید کنندگان / ضرورت تغییر نگرش در مباحث اقتصادی برای رونق کسب‌وکار

استاندار سمنان با اشاره به ایجاد اختلال در برخی اقدام‌ها برای رفع موانع تولید در استان گفت: با افول شیوع کرونا، بانک‌های عامل در استان با تمام توان از تولیدکنندگان حمایت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به میزبانی استانداری سمنان با اشاره به اینکه شیوع کرونا بخشی از اقدام‌ها برای رفع موانع تولید در استان را مختل کرده است، گفت: با افول شیوع این ویروس، بانک‌های عامل با تمام توان از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی حمایت کنند.

او با تأکید بر لزوم استمرار گره‌گشایی از مشکلات واحد‌های تولیدی در استان سمنان بیان کرد: عملکرد بانک‌های استان در هفته‌های گذشته باوجود پرداخت قابل‌توجه، در اعطای تسهیلات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید رضایت‌بخش نیست.

استاندار سمنان با اشاره به لزوم ایجاد تغییر نگرش در مباحث اقتصادی برای رونق کسب‌وکار و تولید یاد آورشد: تحقق شعار سال جدید و ایجاد جهش در تولیدات استان باید برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف انجام شود.

آشناگر بیان کرد: باوجود گستاخی و تلاش‌های بی‌رحمانه استکبار جهانی باید تمامی مسئولان برای گره‌گشایی از بخش تولید و صنعت در ارتباط با نقدینگی، مقابله با تشدید تحریم‌ها، منابع محدود مالی، ایجاد و تثبیت اشتغال و جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی برنامه داشته باشند.

او بابیان اینکه منابع مالی در کشور محدود است، افزود: مسئولان باید پیشنهاد‌های اجرایی برای رونق و آبادانی در کشور و استان با ایده پردازی ارائه دهند.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه منابع درآمدی مردم محدود است و باید مسئولان با نگاه مثبت‌تر و تعهد بیشتر برای گره‌گشایی از دغدغه‌های آحاد جامعه تلاش کنند، ابراز داشت: سمنان در بخش‌های مختلف ارائه تسهیلات رونق تولید در سال ۹۸ جزو استان‌های پیشتاز و برتر کشور بود.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار